Citat:
Ursprungligen postat av Silverax
Jag hoppas att du ursäktar om jag stör lite i er intressanta och givande diskussion, men vad är det som Steve Pieczenik egentligen har sagt om vad som hände den elfte september? Han hävdar att en general, som han är beredd att namnge inför en åtalsjury, ska ha bekräftat att det rörde sig om en konspiration. Han säger även att han vet vilka som är ansvariga och varnar för en revolution, men han har väl ännu inte sagt nåt mer konkret om själva operationen? Om han har det vore jag tacksam för en länk eller sammanfattning, för jag har inte lyckats hitta nåt.
Det finns en länk lite längre bak i tråden. Lyssna igenom de intervjuer som gjorts med honom senaste veckan. Om du sedan känner ett behov av att skriva en sammanfattning så har du total frihet att göra det.
Hur krävande kan det vara att sätta sig ner och lyssna på vad han säger?
Min uppfattning om Dr Pieczenik är att är besviken på hur makthungriga politiker använder en militär taktik, en taktik han själv har varit lärare i mot civilpersoner i USA. Och när de tillslut "mördar" Bin Ladin klarar han inte av att hålla käften längre.
Tidigare har false flag eller standdown operationer enbart använts mot egna militärer. Som i Pearl Harbor och bay of tonkin. Och nej, jag tänker inte skriva en sammanfattning om de två händelserna.
Är det så att 9/11 skulle vara en false-flag eller stand-down operation så har makthungriga och pengakåta politiker offrat många amerikanska medborgares liv för att säkra omval och en personlig förmögenhet skulle det sluta med inbördeskrig i USA.