Citat:
Ursprungligen postat av SMA
Jag läste aldrig allt den skit som stod på infowars utan gick direkt på själva dokumentet. Ordet varnades har du och thaddeus använt och det är det jag reagerar på.
Länken jag postade i "länktråden" leder inte till Infowars utan till the raw story, artikelförfattaren alt. rubriksättaren på the raw story har som rubrik till artikeln valt:
Revealed: Ashcroft, Tenet, Rumsfeld warned 9/11 Commission about ‘line’ it ’should not cross’
Eftersom moderator tidigt i tråden deklarerar att...
Citat:
Den här tråden kommer att modereras hårt. Bara länkar med en bra beskrivning vad de visar godtas, på så sätt håller vi antalet inlägg nere och själva diskussionen pågår som vanligt i den ordinarie tråden.
Mvh,
/Mod
...så tänkte jag med egna ord återge artikelns rubrik och på så sätt uppfylla dessa krav på ett bra sätt.
Hade jag däremot på förhand vetat att det skulle uppröra dig så till den milda grad som du nu uppvisat skulle jag kunnat tänka mig en annan beskrivning av artikeln. Jag var inte ute efter att göra någon upprörd utan ville bara sprida informationen.
Citat:
Ja det kan man. Man kan även tolka det som ett bestämt nej till en förfrågan.
Ofta kan man tolka en text på olika vis ja, tänker du ägna mycket tid till att påpeka det självklara? Och det där med hot, var det bara för att likt rubriksättarna på Aftonbladet accentuera en text du själv knåpat ihop? Självmål kallas det.