För min del så tror jag så här. Man skall alltid vara kritisk och ifrågasätta när något sånt här händer, det finns fortfarande en del oklarheter om vad som egentligen hände, och sånt behöver föras fram i ljuset och få en vettigare förklaring än man hört hittills, inte minst från amerikansk regering, speciellt när hela händelsen har ifrågasatts på så många sajter runt internet. Jag tror att folk vill ha ett ärligt svar till vad som hände.
Till exempel, vad var det för "flash" man såg precis innan planen träffade tornen, jodå, jag tog fram mina videos jag spelade in samma dag det hände, och visst finns den där, på båda planen, vad var det? Först tänkte jag inte på det, men sen såg man det tydligt.
http://www.youtube.com/watch?v=Qiyg6g6x-n0
Vad var den officiella förklaringen till flasharna man såg?
Att jag tog upp det var därför att en del menar ju att det skulle varit någon missil eller dyligt för att förstärka förstörelsen vi själva träffen. Foton på det andra planet visar att det fanns något som var fastsatt under, dessutom så skulle det inte varit någon Boeing 747 eftersom de inte ser ut så.
Vad var det officiella bemötandet av den kritiken?