Citat:
Ursprungligen postat av Kuvolski
Ingen utom söderb..
Nja, söderb erkände snabbt att han skrev fel. Det här är däremot ANDRA gången som Thaddeus gör samma påstående, och mig veterligt så gjorde han inte ens någon felkorrigering första gången (kan minnas fel).
EDIT. Nejdå, jag mindes helt korrekt:
https://www.flashback.org/sp21661998
Citat:
SMA: Nej, jag menar just att ni ska sluta tramsa ned tråden. Att stava med z istället för s är ganska tramsigt så jag håller med dig delvis.
Vi kan göra en deal? Om ni "sannings"sökare slutar att använda CIA* som någon slags guden i teaterlådan där det är helt OK att hänvisa till fullständigt odokumenterade eller hypotetiska uppfinningar eller makapärer och förvänta er att ni inte skall bli synade så lovar jag att zluta med bokstaven z i dessa sammanhang.
Fair deal? För jag hoppas att du inser att mitt användande av bokstaven z bara varit ett sätt att poängtera hur fånigt "sannings"rörelsen argumenterar. Och dessutom helt förbehållslöst. Det är ju inte som att Thaddeus sa "Jag kan tänka mig att CIA möjligen skulle kunna...". Oh nej, det kom ett kallt tvärsäkert påstående, om amatörer kan kapa tunt armeringsjärn med ett hemmabygge så kan minsann CIA göra samma sak med nanotermit. Jag menar... tjena?
* Detta inkluderar även andra organisationer, verkliga eller påstådda såsom FBI, NWO, Bilderbergarna, Icke-ödlorna, folk från Atlantis, Illuminati, FEMA, SÄPO och liknande.