Citat:
Ursprungligen postat av Thaddeus
Jaså har jag lite krav på bevis för att skaffa mig en åsikt?? HAHHAA du är galen Pad, alternativt hjärntvättad.
Det är samma ämne, det reagerar på samma sätt. MEN SNABBARE OCH KRAFTFULLARE.
Det är som att stå på ena sidan av en glasvägg när man pratar med dig Pad. Man kommer aldrig riktigt fram till dig.
Detta är som att debattera om man kan spränga saker med finfördelat krut, när man bevisligen kan spränga saker med krut som inte är lika finfördelat.
DET ÄR SAMMA ÄMNE.
Varför yrar i så fall en massa "sannings"sägare om att det bara är zuperhemlig militär som kan använda det?
Och problemet om det är mer potent är att då kan man väl inte alls vara säker på att den där makapären ens funkar? Jag menar, hur vet du att den inte faller i småbitar av värmeutvecklingen eller av trycket?
Det är uppenbart att du försöker trivialisera det här och få det till att den här hemmabyggda videon skulle vara någon slags garant för att nanotermit kan appliceras horisontellt. Problemet är ju bara att du bara antagit det utan att ha något som backar upp det. Handen på hjärtat, hade du ens sett ett amatörbygge av det slag som SLOB pekade ut när du skrev ditt inlägg om dem? Jag tror inte det men förväntar mig inget svar.
Jag har alltså lovat att svara på ett antal frågor efter det att du rett ut det här, och det ser ut att bli en segdragen kamp för att få dig att på ett rakryggat sätt ta itu med den här frågan. Alla ser hur fruktansvärt ovillig du är att svara, och jag vet ju vad jag tolkar det som, men jag tänker faktiskt inte falla för det. Jag har upprepade gånger frågat om det här och jag kommer att fortsätta tills du inte längre försöker slingra dig. Det är faktiskt så enkelt.
Under tiden som du försöker slippa undan så är det uppenbart för alla andra hur otroligt olika måttstockar du har för bevisning. I ena fallet kan man vifta bort en institution som producerat 12 000 sidor med rapportmaterial i en handvändning för att du inte sett rådatat till en av deras animeringar, i det andra fallet har man inga problem att tro på att ett helt odokumenterat amatörbygge som kapar ett armeringsjärn kan skalas upp och använda ett annat ämne för att kapa stålbalkar (som dessutom primärt utgjorde fasaden, hur förklarade man för Leffe att hans skrivbord upptogs av en stor cutter charge riktad mot ytterväggen utan att han fattar misstankar?).
Citat:
Svara nu på mina frågor om varför NIST simulering inte ens ser ut som det gjorde i verkligheten.
Och sen på varför WTC7 föll snabbare i verkligheten än i rapporten.
Slutligen på varför man inte får ta del av beräkningar antaganden och in-data till deras modell.
Du kan ju iaf försöka, det gjorde iaf jag.
Nej, du har inte försökt med något annat än att slippa undan.