Citat:
Ursprungligen postat av söderb
Vi pratar ju inte om någon clerk som kokar kaffe utan folk som apterar bomber / tar sönder balkar. Detta kan ingen missa om det hade hänt.
Det krävs ju ändå viss summa sprängmedel för att kunna rasera stålbalkar, så om syftet med dessa bomber är att ha sönder kommer de vara så kraftiga att de uppfattas.
En ihålig vertikal stolpe är inget man kapar med en kemisk reaktion som sker vertikalt av den enkla anledning att inget händer med stolpen.
Vad menar du? Tror du att det var folk i alla delar av tornen dygnet runt varje dag eller tror du att det skulle kunnat finnas något tillfälle för att kapa balkar etc.?
Okej, källa på det? Eller just det, det är ju bara dina egna spekulationer.
Vad menar du med ihålig? Varför inte?
farbror_barbro svara gärna på min fråga om 9/11 Kommissionärernas uttalanden i frågestunden du hade samt min fråga i mitt förra inlägg: Får man inte ha en åsikt utan att ha en egen teori?
Citat:
Ursprungligen postat av farbror_barbro
Feg?
Du kallar mig för lögnare och när jag konfronterar dig med detta har du noll att komma med.
Berätta var jag ljugit eller ta tillbaka det.
Du sade exempelvis att inget fysiskt bevis i form av vittnen till explosioner eller vittnen överhuvudtaget fanns, och att heller inget videomaterial eller spår av sprängämnen fanns vilket allt är felaktiga påståenden.
Citat:
Pajas? Inte det, men "vakthund" blev det i stället. Lustigt med truthers; det finns någon slags tidsgräns, sedan kommer tvångsbeteendet att stämpla meningsmotståndare som regim-lakejer och experter som lögnare, klåpare eller förfalskare. Känns det beteendet verkligen bra innerst inne?
Ja, anledningen till varför jag kallar dig vakthund är för att du numera beter dig precis som dem, förvränger fakta och försöker få bevisen på sin sida oavsett om det stämmer eller inte, tillskriver andra teorier, svarar på det som känns bekvämt och hoppas att resten ska glömmas bort etc. Det är ett väldigt igenkännligt beteende.
Det du beskriver är precis det "vakthundarna" är bäst på, anledningen till varför du blev tillskriven den av mig har du i stycket över.
Citat:
Hittade den rätta länken (?) i Thaddeus WTC7-tråd:
http://wtc.nist.gov/NCSTAR1/PDF/NCSTAR%201A.pdf
OBS: den är seeeeg.
Tack, ska försöka hinna med och orka att läsa igenom det sedan komma med svar. Detta är dock bara det lilla faktum att det inte syntes på seismiska skalan, och vad är kraven för att göra det? Har man fått se aktiviteten från 9/11?