Citat:
Ursprungligen postat av Kuvolski
Gör dig inte till en pajas du också farbror_barbro.. nu sitter du och drar över bevislådan på din sida oavsett vad den innehåller och du vet att du ljuger. Jag kan inte kommentera NISTs uträkning på det då jag inte sett den, du får gärna länka.
Var inte NISTs uppgift att ta reda på hur tornen föll av eld? Hur kom det sig att de gjorde denna uträkning? Med tanke på deras felaktigheter innan så håller jag mig skeptisk.
Nej, det är vad du vill och tycker ska återstå. Jag har ingen teori, jag tror att forumet får genomgå en ålderskontroll bland "vakthundarna" då läsförståelsen är klart underkänt hos flera.
I det feta så har du tyvärr inte ett enda rätt, det finns många vittnen, filmer från stora delar av WTC-området och i efterhand samt spår efter någon slags thermite.
Ljuger?
Vänligen ge exempel eller ta tillbaka det där.
Fascinerande att du uttalar dig om vakthundar och bevis och inte har läst något av NIST.
Du säkert få en länk av Thaddeus om din Google gått sönder.
Det börjar också klarna hur din värld ser ut då du är förvånad (!) att NIST utrett konsekvenserna av alternativa förklaringar, i detta fall CD i WTC7. Det är för mig självklart att NIST tittade på andra tänkbara förklaringar. Om du använde den läsförståelse du saknar hos "vakthundarna" till något vettigt till att läsa NIST eller Bazant så skulle kanske ett och annat klarna; i det här fallet att CD i WTC7 inte var möjligt med mindre än att det skulle hörts i många kvarter.
Till sist:
kan du ge ett (1) vittne som hört explosioner i WTC7?