Citat:
Inga bomber säger du...
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Foliehattarna har övertalat mig, det var ljudlösa osynliga bomber utplacerade av Bush själv som låg bakom allt.
Varsågod, det bara börja debunka: http://www.benthamscience.com/open/tocpj/articles/V002/7TOCPJ.htm?TOCPJ/2009/00000002/00000001/7TOCPJ.SGM
Citat:
Du har inte tänkt på vart pengarna tar vägen?
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Motivet var att starta ett krig som skulle kosta en jävla massa pengar, samtigt som Bush själv siktade på att bli den mest hatade presidenten någonsin.
Perfekt plan och perfekt utförd
Perfekt plan och perfekt utförd

Om nånting kostar väldigt mycket så är det väl nån som får pengarna?
Eller bränner man alla pengar på ett altare?
Pengar byter bara ägare...
Citat:
--------------> FÖR ATT DEMOLERA BYGGNADERNA? <---------
Ursprungligen postat av Fittfitta
Sluta tramsa, jag antar att du är medveten om att det finns bevis åt andra hållet också? Att ha som utgångspunkt att det finns sprängladdningar och annat icke bevisat är att börja i fel ände. Det finns nämligen ingen anledning till att ha sprängladdningar i tornen. Har du tänkt på det?
Citat:
Så om det sker ett mord så är det inget mord eftersom man inte vet vem som utförde mordet? All teknisk bevisning som ligger å dräller överallt betyder ingenting för vi vet inte vem som gjorde det?
Ursprungligen postat av Fittfitta
Okej nu är jag snäll, vi säger att vi utgår från att det fanns sprängladdningar i tornen. Så. Då måste du som hävdar detta förklara för mig VEM som har placerat dem där och VARFÖR.
Jag är också snäll, säg att du har rätt.
Då ska du ju inte ha nåt problem med att debunka länken som jag postade.
så påstår jag ändå att Vita-huset adm har en viss makt över en del länder i Europa däribland Sverige.