Citat:
Ursprungligen postat av krillehiphop
jag tycker LC är bra och har många bra, tänkvärda saker i sig, särskilt senaste versionen. SLC vet jag inget om, är den gjord på de tidigare versionerna av filmen eller? för dom har ju skalat ner en hel det av det som mest bara var spekulationer. Men tanken med det jag skrev var väll mer varför litar man då blint på SLC och inte på LC om allt? För att SLC berättar den "sanna" faktan...från vem kommer den i så fall? den riktiga rapporten eller vad?
Jag minns inte exakt vilka versioner som fått en kommenterad version. 1:an vet jag, jag tror att även 2:an fått det.
Nej jag är nog otydlig. Det är ingen som sagt att SLC är ett epos och kanon. Men den innehåller en del detaljer som "man glömt" i LC. "...like a missile" är väl det mest frapperande exemplet. SLC fyller i de saker som "glömts" eller påpekar rent utav idiotiska påståenden, "bara syrefattiga bränder har vit rök, som just idiotiska påståenden.
Lustigt nog är det väldigt få som tycker den "officiella" versionen av 9/11 är mysko som bemödar sig om att se SLC. Däremot är vi rätt många vakthundar som tragglat oss igenom allehanda konspirationsfilmer för att se om de innehåller något matnyttigt. Har aldrig riktigt förstått varför det förhåller sig så. Kanske bara det är min uppfattning.