Citat:
Öppna dina ögon så ska du se att det är mycket enklare att SE.
Ursprungligen postat av Pad
Så uppvisade du återigen bristande läsförståelse. Med "såvitt jag kan se" så menade jag DINA argument. Har du lagt fram något mer än en myriad av kopior av ditt frittfall-påstående? Måhända har jag missat det, och då har du en skön chans att knäppa mig på näsan. Men jag kan inte minnas att jag sett dig faktiskt lägga fram några belägg eller beräkningar alls.
Jag har redan kollat på ganska många videos, från alla möjliga olika håll. När får vi se någon slags bevis?
Och precis som jag sagt innan så är det inte något bevis för något.
Problemet för dig är i det här fallet att långt ifrån alla källor som stödjer den officiella versionen kommer från USA. Det brukar alltid sluta så här, när "sannings"rörelsen inte har något konkret att komma med i bevisväg så försöker man istället misstänkliggöra USA som nation och använder det sen som någon slags bevis.
Problemet är att det är skillnad på att ha förtroende för ett lands politiker och att ha förtroende för en stor grupp experter (som dessutom fått sina arbeten granskade av andra experter både från USA och de flesta andra delar av världen).
Jag har redan kollat på ganska många videos, från alla möjliga olika håll. När får vi se någon slags bevis?
Och precis som jag sagt innan så är det inte något bevis för något.
Problemet för dig är i det här fallet att långt ifrån alla källor som stödjer den officiella versionen kommer från USA. Det brukar alltid sluta så här, när "sannings"rörelsen inte har något konkret att komma med i bevisväg så försöker man istället misstänkliggöra USA som nation och använder det sen som någon slags bevis.
Problemet är att det är skillnad på att ha förtroende för ett lands politiker och att ha förtroende för en stor grupp experter (som dessutom fått sina arbeten granskade av andra experter både från USA och de flesta andra delar av världen).
Har du hittat NISTs kalkyler och in-data till deras simuleringar av WTC7s fall förresten?
NIST rapporten är ett sånt jävla skämt att det inte är sant. Har du ens sett deras simulering av fallet? För det första så är det inte ens LIKT HUR DET HÄNDE I VERKLIGHETEN! för det andra så stannare deras simulering efter 3 sekunder, Haha.
Va hände med resten av förloppet liksom?
http://www.youtube.com/watch?v=EC0U36QWWAA
Det är ju så uppenbart att du är en förnekare av ALLRA högsta grad. Ta av dig din löjliga riddarrustning och sluta umgås med ditt "gäng" och skaffa dig en egen åsikt!
) , i många videor så kan man räkna våningar. Därför behöver man inte bry sig om avstånd aspekten.