Citat:
Ursprungligen postat av Thaddeus
Precis, så vitt du kan se. Hahaha, det är ju det här jag snackar om.
Så uppvisade du återigen bristande läsförståelse. Med "såvitt jag kan se" så menade jag DINA argument. Har du lagt fram något mer än en myriad av kopior av ditt frittfall-påstående? Måhända har jag missat det, och då har du en skön chans att knäppa mig på näsan. Men jag kan inte minnas att jag sett dig faktiskt lägga fram några belägg eller beräkningar alls.
Citat:
Jag har bett dig att kolla för dig själv Pad. Men du är för upptagen med att beundra alla dessa människors fina utbildningar, jobb och kläder.
Jag har redan kollat på ganska många videos, från alla möjliga olika håll. När får vi se någon slags bevis?
Citat:
Precis som jag sagt innan så har det hänt innan att en regering har fört sin befolkning bakom ljuset.
Och precis som jag sagt innan så är det inte något bevis för något.
Citat:
Så om du ska snacka förtroendekapital så kan du ju jämföra mig, som såvitt du vet inte har några anledningar till att ljuga, med USAs regering som BEKRÄFTAT ljög när de gav sig in i vietnamn kriget på falska grunder.
Eller du kanske inte ser längre än till de fina titlarna och arbetena?
Problemet för dig är i det här fallet att långt ifrån alla källor som stödjer den officiella versionen kommer från USA. Det brukar alltid sluta så här, när "sannings"rörelsen inte har något konkret att komma med i bevisväg så försöker man istället misstänkliggöra USA som nation och använder det sen som någon slags bevis.
Problemet är att det är skillnad på att ha förtroende för ett lands politiker och att ha förtroende för en stor grupp experter (som dessutom fått sina arbeten granskade av andra experter både från USA och de flesta andra delar av världen).