2013-05-11, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netforce42
Du måste ju vara dum på riktigt, ska jag bevisa att det inte är äkta.

Dokumentet godkänt som bevismaterial i en rättegång, allt har man redan granskat och godkänt dess äkthet. Det är alltså redan accepterat som äkta.

Om du då påstår att det inte är äkta så är det du som ska bevisa att det inte är äkta.

Så svårt är väl inte det att förstå?
Citera
2013-05-11, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverax
Det var du som påstod att det var ett "fejk dokument", men eftersom du inte vill förklara vad som var fejkat innebär väl det att du ljög, eller hur?

Här är en länk till utskriften från bevismaterialet i rättegången: http://www.vaed.uscourts.gov/notablecases/moussaoui/exhibits/prosecution/P200056T.pdf
Om jag säger "om" det skulle vara en äkta utskrift från UA 93 varför är det då borttagit röster från utskriften?
Citera
2013-05-11, 14:48
Medlem
Citat:
Om jag säger "om" det skulle vara en äkta utskrift från UA 93 varför är det då borttagit röster från utskriften?
Var har nån tagit bort röster från utskriften?
Citera
2013-05-11, 15:39
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Jag antar att du syftar på de rader där det står "unintelligible"? Då är min gissning (fråga en pilot för bättre svar) att svarta lådan spelar in ljud från pilotens mikrofon, bakgrundsljud och prat kan antagligen bli svårt att höra ordentligt, särskilt om folk skriker i munnen på varandra eller står åt fel håll etc. Helt enkelt svårtolkade ljud.
Citera
2013-05-11, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jag antar att du syftar på de rader där det står "unintelligible"? Då är min gissning (fråga en pilot för bättre svar) att svarta lådan spelar in ljud från pilotens mikrofon, bakgrundsljud och prat kan antagligen bli svårt att höra ordentligt, särskilt om folk skriker i munnen på varandra eller står åt fel håll etc. Helt enkelt svårtolkade ljud.
Från 09:31:10 och till 09:33:10 så utgår jag från att det är "kaparen/kaparna som pratar, men med vem? han lär ju knappast agera med ett headset med "pilotens" mikrofon mot munnen. Varför finns det inget svar från den som kaparen pratar med? Du kanske har något bra svar på det?
Citera
2013-05-11, 18:21
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Från 09:31:10 och till 09:33:10 så utgår jag från att det är "kaparen/kaparna som pratar, men med vem? han lär ju knappast agera med ett headset med "pilotens" mikrofon mot munnen. Varför finns det inget svar från den som kaparen pratar med? Du kanske har något bra svar på det?

Nej tyvärr, men jag antar att man inte säger så mycket med en kniv mot halsen t.ex. Men tyvärr har jag inte hört banden, tror att det vore lättare att svara dig då på vem som sa vad etc.
Men du skrev tidigare att vissa delat var borttagna, var det detta du menade då eller de delar där det står unintelligible, eller något annat?
Citera
2013-05-11, 19:17
Medlem
diana-IIs avatar
Citat:
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/northamerica/usa/1515650/Shouts-moans-and-murder-on-Flight-93.html

Vad är det med dokumentet som är fejkat?

Fel tidsangivelser-dessa stämmer inte överens med seismisk data.

Här är en rekonstrutionsbild längst ner på sidan hur planet måste ha störtat för att få plats i hålet.
Då rätt ner bara i kratern med svanen pekandes rakt uppåt.Ifrågasätter inte planens existens, men i lodrätt störtfall bara tänker hur kaparna ändock lyckades prata till sista sekunden, då dessa antagligen också stod på öronen.

http://www.politicalforum.com/9-11/216653-real-first-responders-flight-93-a-3.html

http://images.search.conduit.com/ImagePreview/?q=flight%2093&ctid=CT3008668&searchsource=4&start =0&pos=3

Vilket är omöjligt och detta förstår både Tinnitus,silverax samt skunkjobb.
Vi har tiden…3 min försvann bara?

“Several leading seismologists agree that Flight 93 crashed last Sept. 11 at 10:06 a.m. and five seconds, give or take just a couple of seconds. Family members... were told it stopped just after 10:03.”

“Hence, we infer that the Flight 93 crashed around 14:06:05_5 (UTC) (10:06:05 EDT).”
http://www.mgs.md.gov/esic/publications/download/911pentagon.pdf

http://www.flight93crash.com/flight93_seismic_event.htm

Varför behöver myndigheter mörka ett en stridspilot sköt ner flight 93?Det verkar ju inte klokt.
Senast redigerad av diana-II 2013-05-11 kl. 19:28.
Citera
2013-05-11, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Nej tyvärr, men jag antar att man inte säger så mycket med en kniv mot halsen t.ex. Men tyvärr har jag inte hört banden, tror att det vore lättare att svara dig då på vem som sa vad etc.
Men du skrev tidigare att vissa delat var borttagna, var det detta du menade då eller de delar där det står unintelligible, eller något annat?
Hört banden, men det är ju ett utdrag från banden använt i en rättegång. Därför tror jag att dessa avskrifter från banden är fejk, eller redigerade. Det var det jag menade varför hade kaparen/kaparna envägskommunikation på banden. Den som lever kommer att få se att så småningom kommer det fram att 9/11 var Falsk flaggat.
Citera
2013-05-11, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diana-II
Varför behöver myndigheter mörka ett en stridspilot sköt ner flight 93?Det verkar ju inte klokt.
Om planet sköts ner av en stridspilot tyckte de kanske att det var bättre att slippa eventuell kritik för att ha skjutit ner planet genom att istället skapa en ren hjältehistoria.

Citat:
Hört banden, men det är ju ett utdrag från banden använt i en rättegång. Därför tror jag att dessa avskrifter från banden är fejk, eller redigerade. Det var det jag menade varför hade kaparen/kaparna envägskommunikation på banden. Den som lever kommer att få se att så småningom kommer det fram att 9/11 var Falsk flaggat.
Du verkar ändra dig vartefter du blir "motbevisad". Du skrev att avskriften var ett "fejk dokument", men nu tror du bara att den var fejkad eller redigerad, för du har hört banden. Såvitt jag vet har inte banden varit tillgängliga för allmänheten, så var har du hört dem?
Citera
2013-05-11, 19:58
Medlem
Citat:
Om planet sköts ner av en stridspilot tyckte de kanske att det var bättre att slippa eventuell kritik för att ha skjutit ner planet genom att istället skapa en ren hjältehistoria.

Du verkar ändra dig vartefter du blir "motbevisad". Du skrev att avskriften var ett "fejk dokument", men nu tror du bara att den var fejkad eller redigerad, för du har hört banden. Såvitt jag vet har inte banden varit tillgängliga för allmänheten, så var har du hört dem?
Om du läste allt i tråden så kanske du fick grepp om att det var ett svar till Snake om att inte han hört banden.
Citera
2013-05-11, 20:18
Medlem
Citat:
Om du läste allt i tråden så kanske du fick grepp om att det var ett svar till Snake om att inte han hört banden.
På vilket sätt missförstod jag dig när du skrev "Hört banden, men det är ju ett utdrag från banden använt i en rättegång. Därför tror jag att dessa avskrifter från banden är fejk, eller redigerade."?
Citera
2013-05-11, 20:33
Medlem
Citat:
Du är ju för helvete så dum så klockorna stannar.
På vilket sätt missförstod jag dig när du skrev "Hört banden, men det är ju ett utdrag från banden använt i en rättegång. Därför tror jag att dessa avskrifter från banden är fejk, eller redigerade."?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in