Citat:
Ursprungligen postat av Thaddeus
Patetiskt, jag har redan dubbelkollat det han gör i video. Jag kan göra en till video som ger dig samma svar som hans. Är det det du vill? Självklart är det det du vill. Du vill ju göra så lite som möjligt själv och kräva så mycket som möjligt av alla andra.
Du kan ju börja med att leverera någonting med substans. Jag har så här långt inte sett en enda uträkning från din sida. Säger du att du dubbelkollat och är nöjd med resultatet så är det kanske fine and dandy för dig. Men vet du vad? Resten av världen brydde sig inte. Och bevisbollen ligger FORTFARANDE i ditt knä.
Citat:
Berätta för mig vad det var som krossade byggnaderna. Om det inte var gravitationen (vilket det uppenbarligen inte var då byggnaden var i fritt fall) vad var det då?
Det var givetvis ovandelen som krossade byggnaden med hjälp av gravitationen. Eftersom byggnaden inte var i fritt falla hela tiden så ser jag inga sådana problem? Eller är du fortfarande inne på att eftersom en del av byggnaden var i fritt fall en del av tiden så kunde ingen del av byggnaden krossas? Hur får du ihop det?
Citat:
Gå å läs din bibel NIST där finns svaret på alla frågor som finns. Du borde kanske börja använda dig av den när du lär ut i skolan?
Bortsett från att den inte lär ut särskilt många vettiga saker i datarelaterade ämnen så gissar jag att den skulle vara bättre som läromedel än något du hostat ur dig i den här forumdelen. Eller tänker du chockera oss genom att faktiskt visa upp något som skulle palla en seriös peer review?
Citat:
Berätta för barnen att fritt fall inte inne bär att ett objekt faller fritt så får vi se hur högt betyg de får på sina slutprov.
Berätta för oss vad skillnaden är mellan "Equal" och "Equivalent", och fundera också på om det gör någon skillnad om det är någon mätbar skillnad på de två? Du kanske kan fundera på om vi kan mäta någon skillnad på den där hammaren man släpper genom ett korthus, skulle du kalla det fritt fall? (ännu en fråga du skytt som pesten)