Citat:
Ursprungligen postat av Pannlampa
Lite mer info ang dina "dödförklarade seismiska mätningar" (PDF)
http://www.journalof911studies.com/volume/2009/MacQueen_EarlyEarthShake.pdf
http://www.journalof911studies.com/volume/2009/MacQueen_EarlyEarthShake.pdf
Se där ja. Jag erkänner glatt att jag inte sett att den gamle religionsforskaren släppt ett nytt alster. Det var alltså inte det här arbetet jag hänvisade till när jag sa att det var dödförklarat. Det är ju inte första gången de tittat på seismiska spikar.
Sen tycker jag att det är ganska humoristiskt att han tidsmärker sina filmrutor ner till tusendels sekunder, men det är väl en bisak.
Jag har inte satt mig att läsa igenom 72 sidor av en rapport som jag ändå inte är särskilt väl kvalificerad att bemöta, men det skall bli spännande att se vad som händer med den.
Citat:
Du påstod tidigare kategoriskt att det inte fanns några filmer eller seismiska data som dokumenterade explosioner, detta visade sig vara ett felaktigt påstående.
Sen när du fick se klippet kommer du med ett nytt lika kategoriskt påstående, att filmen är fejkad, var har du fått det ifrån, och kan du bevisa detta?
Sen när du fick se klippet kommer du med ett nytt lika kategoriskt påstående, att filmen är fejkad, var har du fått det ifrån, och kan du bevisa detta?
Menar du filmen som jag nämnde med pålagt ljud? Tja, om EN film av alla filmer som visar en specifik händelse helt plötsligt har extra ljud som inte finns på de andra filmerna, vad drar du för slutsats av det? I Roberts film står det om dem "They were added for a tv show".
men det står dig givetvis fritt att tro att alla UTOM just den videon är fejk.
Citat:
Förstår du inte att det är just detta som måste utredas innan en fullständig slutsatts kan presenteras!
Nej, jag avfärdar det glatt. Om det inte ens var tillräckligt högt för att fastna på film så har jag MYCKET svårt att tänka mig att det skulle vara någon verkan bakom sådana sprängämnen. Mark Roberts tar upp ett antal sprängningar i sin film som är riktigt riktigt små i jämförelse (alltså inte i närheten av att kunna ta sönder de balkar som fanns i WTC, men de låter helt sjukt mycket ändå.
Citat:
Jag har flera gånger bett dig redovisa oberoende bevisning för alla dina olika påståenden, men jag får inget av detta. Det duger inte att du bara göra det enkelt för dig och hela tiden hänvisa till en och samma sida, som dessutom drivs anonymt, inte speciellt seriöst och trovärdigt faktiskt. Släng nu fram oberoende vittnesmål som talar för din sak, så vi kan börja göra en korrekt jämförelse mellan dessa.
Nu är det ju förvisso ni som sitter med hela bevisbollen i knäet men visst kan vi börja jämföra vittnesmål. Jag förutsätter att vi då också tittar på när, var och hur de säger vad de säger? Inte bara stackar upp en bunt klippta citat som alla råkar innehålla ordet "explosion" helt kontext?
Vi kan ju börja med att titta igenom den här listan på vittnesmål som foliehattar ofta använder:
http://wtc7lies.googlepages.com/whattheyheard