Citat:
Ursprungligen postat av Malmoesoldier
1. Dom säger det som fakta att aluminium bytar färg om det blandas med plast/träd
Njae... Gastons post går ju ut på att NIST bara spekulerar kring vad det kan vara - de utger sig aldrig för att ha slagit fast att det var aluminium.
Citat:
The composition of the flowing material can only be subject of speculation
Detsamma gäller ju för Jones, han har ju lika lite som NIST tillgång till den där floden av smält metall. Jag har inte läst hans rapport på ett tag, men jag ska försöka få tid att plöja igenom den igen. Har han gjort några revisioner, så jag inte läser igenom en gammal?
Citat:
Pad. Precis du kan inte förklara fallet LOL. men ge mig en källa som säger naturlagarna har blivit ändrade.
911debunkings har en rätt avancerad uträkning. Jag är inte tillräckligt verserad i matte för att reda ut den, men du är ju säker på din sak, så du borde ju inte ha några bekymmer:
http://www.debunking911.com/freefall.htm
Citat:
Erik. Vad sa jag innan om att nist inte hade hittat stål med temperaturer i 600C, att det bara var en teori dom hade.
Fast det här har vi ju gått igenom en gång. NIST talar om de undersökta samplen i det här testet, inte alla sample. Jag visade dig samples som nått temperaturer över 800 grader i mina tidigare postningar. Ska försöka få tid att läsa igenom hela NIST igen för att få sammahangen, så jag återkommer om det här längre fram.
Citat:
deras chef Benjamin Chertoff är kusin med Michael Chertoff "Secretary of the Department of Homeland Security" hehe
Har du någon källa till det påståendet, annat än andra påståenden? Som jag förstår det är den enda källan ett odokumenterat telefonsamtal med Chertoffs mor - vad jag förstår är de lika mycket "kusiner" med varandra som Kerry och Bush är det
Benjamin Chertoff säger att de möjligtvis har gemensamma släktband "found back in 19th century Belarus.":
http://odeo.com/show/1783494/view
/S