2007-04-19, 13:43
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoesoldier
American Airlines Flight 11, from Boston, Massachusetts, to Los Angeles, California, crashed into the north tower of the World Trade Center with 92 people on board.

"with people on board"

Men kan du visa källan. Sluta att bara klippa och klistra.
Citera
2007-04-19, 13:51
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
LOL jag skicka precis länkarna e du blind? haha

Nej jag såg det ja. Men hur skulle jag kunna veta vilken länk du kopierar ifrån.

87st var vanliga hederliga Passagerare. Vilket CNN har listat upp. 5 kapare var med vilket blir 92. CNN har valt att inte ta med dom i listan.

Jag undrar dock hur kan detta vara den officiella listan? Vart står det?
Citera
2007-04-19, 13:59
Medlem
Pads avatar
Citat:
Pad. jag trodde du kunde läsa för dig själv.

detta är FBI FALSKA lista http://911research.wtc7.net/planes/evidence/passengers.html

den rigtiga FATTAS dom namnen

Som sagt, du påstår att de listorna är falska? Varför sa inte advokaten något om det i rättegången? Och hur vet du att de namnen skulle saknas på de riktiga listorna? Det måste ju innebära att du sett dem?

Extraordinary claims calls for extraordinary evidence.

Just nu har vi bara ett påstående om att listorna är falska utan något som helst som backar upp det. Det är inte att bevisa något, det är att stoppa huvudet i sanden. Du har blivit ollad så det står härliga till, TVÅ gånger har du försökt dig på konststycket att posta offerlistor och påstått att de är passagerarlistor.

Så, det är nog dags att hinka fram lite riktiga bevis, soldaten. Hitills är det ju bara skräp du lagt fram.
Citera
2007-04-19, 14:07
Medlem
Pads avatar
Citat:
Pad. gjorde du bort dig lite?

Nej, jag är mest förbluffad över att du inte fattat det där med VICTIMS trots att vi förklarat både en och två gånger.

Citat:
det gör inget, jag vet redan du inte förstår texter

Tack, jag förstår texter utmärkt, till skillnad från dig. Men websidan som du länkade till har antingen

1) förstått att bilderna var på passagerarlistorna och att tidningarna publicerade utdrag ur dess på offer. Det gör det dem till SKURKAR

2) inte förstått skllnaden på victims och passengers. Det gör dem till HITTEHJON

Jag undrar vad som är värst. Och jag undrar hur du funkar som insisterar trots att vi redan påpekat var felet ligger. Det är alltså inget mystiskt alls med det, mer än varför det inte går in i din skalle att offerlistor är städade på kapare.
Citera
2007-04-19, 14:09
Bannlyst
läs allt ni behöver veta om det här http://www.911closeup.com/index.shtml?ID=65

FBI ljuger som vanligt inget snack om den saken.

Men igen ni förstår ju inte att det inte finns några bevis att byggnaden skulle kollapsa. NIST hitta att byggnaden inte kunde kollapsa.

Vad är det ni inte förstår?

byggnaden kom ner med hjälp av bomber det är redan bevisat. så varför försöker ni försvara något?

ni kan bara snacka. det finns inget att prata om, bevisen finns redan
Citera
2007-04-19, 14:12
Bannlyst
varför sa inte advokaten något om det i rättegången? skojjar du med mig?

Världen är styrd av en maffia?. herregud
Citera
2007-04-19, 14:13
Medlem
Försöksdjurs avatar
Det är dom argumenten man hör.

"Dom är betalada", "Det är fejk".

Men har du nått som backar upp detta? Nej.
Citera
2007-04-19, 14:18
Medlem
Pads avatar
Citat:
varför sa inte advokaten något om det i rättegången? skojjar du med mig?

Världen är styrd av en maffia?. herregud

Nej, jag skojar inte med dig. Jag tolkar ditt svar som:

"Jag har absolut inga som helst argument eller bevis kvar vad gäller passagerarlistorna nu när ni inte gick på det där med offerlistor som jag gjorde, så jag klämmer till med något lagom luddigt för att slippa medge att jag har fel."

Faktum kvarstår, DU påstår att passagerarlsitorna är fejkade. Då är det upp till dig att bevisa det också, bevisbördan ligger i ditt knä. Och kan du inte bevisa det så vore det klädsamt om du medgav det också. Det står nämligen helt klart i den här frågan för alla utom du själv hur ollad och ägd du är.
Citera
2007-04-19, 14:21
Medlem
Pads avatar
Citat:
allt står på den sidan jag länka till. jag e trött på att citera saker. det är självklart dom ljuger. ta gärna reda på varför jag tror det och läs sidan jag länka på.

Sen är det bevisat det var BOMBER som tog ner byggnaden så allt annat har ingen trovärdighet ändå..

Men du har inte förståt det var bomber än visst?

Så varför tar du inte och förstår det? eller visar mig något som säger annerlunda? ni har inte klarat det hehe

sluta titta på träden när det finns en skog

Som sagt, jag ämnar fortsätta prata om eld, kollapser och flygplan när du antingen medgett att du hade fel om passagerarlistorna eller postat bevis som backar upp dina påståenden. Tills dess att det är gjort kommer jag bara att betrakta dig som en högljudd pajas.
Citera
2007-04-19, 14:27
Bannlyst
Pad. jag tar dig inte seriöst eller bryr vad du har att säga om bomber/flygplan om du inte berättar det som det är, att inget annat än bomber kunde gjort kollapsen.

Att det redan ÄR BEVISAT att det var ett jobb från insidan visat att fbi listan inte går att lita på, men du förstår inte det för du kollar på träden när det finns en skog.

om ni läser här så har ni svaret på varför jag tror dom är fake utöver att det redan är bevisat byggnaden kom ner med hjälp av bomber http://www.911closeup.com/index.shtml?ID=65
Citera
2007-04-19, 14:31
Medlem
Erik1974s avatar
Malmoesoldier:

Jag tolkar din flykt från frågan om källhänvisning till påståendet att brandmännen rapporterade till kommissionen om bränder som var under kontroll som lögn. Stämmer det? Annars visa mig vart jag kan läsa det! Visa eller erkänn ditt misstag, ska det vara så svårt! Det är nämligen inte mitt jobb att leta upp källor till DINA påståenden.
Citera
2007-04-19, 14:35
Bannlyst
NIST hitta inga höga temperaturer som kunde skada stålet

NIST forskare är inte överens vilka temperaturer dom hitta, först säger dom inte i närheten av 600C, bara 250C på 3 ställen, Sen säger nån vi hitta "förmodligen" runt 800, och det var på 2-3 ställen.

NIST hitta att golvet inte kollapsa och att flygplanet gjorde lite skada

NIST hitta att elden knappt kom från bensinen = elden var inte i närheten av bensinen

NIST/FEMA fick tillgång till allt en månad efter och fick 150 bitar av flera MILJONER.

Fråga 1. räcker det med 600-800 grader på 2-3 ställen på stålet i under 3 timmar för att byggnaden ska kollapsa på 10 sec?

Fråga 2. Vad gjorde explosionerna innan byggnaden kollapsa?

Sen kan vi ju ta resten efter ni svarat på det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in