Citat:
Ursprungligen postat av Thaddeus
Jaså så det är en metod ändå? är det här nåt som man kommer kunna göra igen?
Nja, en finansiell mardröm, först behöver man flygplan som river 2 höghus som ska rasa på huset som ska rivas. Detta hus ska sedan brinna ostoppat i x antal timmar. Nja, väldigt skeptisk att olyckor eller kaos kan vara ett bra alternativ.
Citat:
Och efter 7 timmar så rasar byggnaden fint och symmetriskt rakt ner. Kommer spara demoleringsfirmornas utgifter något fruktansvärt.
Om du anser omständigheterna billiga så får det stå för dig, idioti är det vilket som.
Citat:
Jag bortser från WTC 1 och 2, kan jag bevisa att WTC 7 var ett inside jobb så är det andra det också. Jag angriper den svagaste länken.
Ja dessa tankar förvånar mig inte, varför skulle bevis behövas liksom, du är fan värre än MaxDL på sin storhetstid.
Citat:
Mitt stöd är i NISTs uttalanden och vad de skriver i sin rapport.
En byggnad med byggnadselement kan inte falla med fritt fall.
Så ditt stöd NIST, hävdar även de att det handlar om sprängladdningar i huset? Eller har du tagit bnågot ur sitt sammanhang och misstolkat det? (Ja). Förövrigt är påståendet korrekt, de bärande delarna var försvagade och således fanns inget att bära upp huset.
Citat:
Sen står det i rapporten att den föll med fritt fall i 2.25 sekunder.
Precis korrekt. Vad är slutsatsen av detta då? Att frifall måste innebära demolition? Nej, frifall måste inte innebära detta.
Om du tror det, bevisa då detta istället för att påstå ogrundade idiotier om vad du tror och tycker.