Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung
Jag tror inte heller de ljuger. Men eftersom båda vittnesmålen inte kan vara sanna samtidigt måste en grupp ha fel. Då "dina" vittnen vittnesmål faktiskt kan förklaras rent logiskt, t ex att Roosevelt Jr såg en C130 i himlen och inte Flight 77 flyga iväg. Är den absolut mest realistiska slutsatsen att ett plan, flight 77, träffade Pentagon.
Det är absolut ingen logisk förklaring att det plan Roosevelt såg var C130 planet, då Roosevelt såg ett plan flyga iväg från Pentagon samtidigt som kraschen skedde och C130-planet inte dök upp förrän 3 minuter efter kraschen. Vidare är det heller ingen realistisk slutsats att flight 77 träffade Pentagon då flight 77 bevisligen hade en nordlig rutt och vad som än träffade Pentagon bevisligen hade en sydlig rutt.
Det du skriver är varken logiskt eller realistiskt.
Citat:
Några av "mina" vittnen hittar du här.
http://web.archive.org/web/20061130004634/eric.bart.free.fr/iwpb/witness.html
Alla uttalar sig inte om rutten då de inte var placerade på ett sådant sätt att de såg bensinstationen, eller för den delen, vem fan tänker på vart en bensinstation ligger när du ser ett flygplan krascha in i en byggnad intill dig?
Du borde göra tenor302 sällskap på läktarplats då även du gör dig till åtlöje nu.
"Dina" vittnen uttalar sig inte om rutten därför att de aldrig fick frågan. Svaret passar nämligen inte med den officiella versionen.
Det var därför filmmakarna sökte upp vittnena ännu en gång, för att ställa dem denna mycket relevanta fråga.
Seriöst nu, tror du verkligen att för att avgöra vilken rutt planet hade måste man även ha sett bensinmacken? Tror du att bensinmacken var det enda riktmärket att gå efter? Tycker du att man kan jämföra platsen vid Pentagon med ett öppet hav där det enda riktmärket är en boj som ligger och guppar?
Planet kom på en mycket låg höjd, och både syntes och hördes väldigt tydligt, var man i närheten och hade syn och hörsel intakt hade man lagt märke till detta, var man dessutom begåvad med något slags förstånd hade man i efterhand klarat ut att ange från vilket håll man sett planet komma. Alldeles oavsett om man såg någon bensinmack eller ej.
Citat:
Jag projicerar inget på dig. Jag försöker förklara att din teori saknar all rim och reson.
"Min teori"? Jag har tagit upp vittnesmål och fysisk bevisning för diskussion varpå du försöker pådyvla mig en egenhändigt komponerad teori om missiler och lyktstolpar. Citera mig där jag pratat om missiler så kan vi ta den diskussionen.
Citat:
Varför tror du att "de" ("de" är alltså de som ligger bakom planeringen av den fejkade Pentagonkraschen, vilka det är kan vi lämna därhän för diskussionens skull) valde att använda två plan i vardera av WTC-tornen men vid Pentagon använda ett plan men inte låta det krascha utan istället använda något annat som orsakar explosionen.
Om vi är överens om att ett plan flög mot Pentagon, vari ligger det rimliga i att inte använda det planet som projektil utan istället byta ut det mot något annat som orsakar skadorna?
Anser inte du att den frågan är berättigad?
Varför är du så ihärdig med att få mig att teorisera om sådant jag inte vet samtidigt som du slingrar dig fördärvad för att undvika att tala om vittnesmål och bevisföring?