Citat:
Ursprungligen postat av Arthur Dent
Kom igen nu grabbar! Kuvolski och KNJ, kan ni inte redogöra för era tankegångar här.
Vad menar du med att The_babblarn är på vår "sida"?
För det första så är jag inte på någon sida, för det andra skulle jag aldrig få för mig att vara i en sån hal snubbes sida som KimNeilJung och för det tredje så står jag ganska neutral i frågan med en avsikt att få reda på mer och utreda de "konstigheter" som jag och många andra tycks se.
Edit: Jag kanske var lite otrevlig, men så svårt är det ju faktiskt inte med meningsuppbyggnad och att i alla fall försöka stava.
Citat:
Ursprungligen postat av MaxDL
Hur kan den hålla helt, för att sedan falla direkt i frifall utan friktion i 30m+?
Det gör den ju faktiskt inte, penthousedelen ramlar som bekant ned i huset innan. Om den stannade där uppe eller inte vet man ju inte, jag tycker dock att penthousedelen bör ha gjort stora skador synliga utifrån med tanke på vilket tillstånd huset sägs ha varit i, alltså fallfärdigt.
Om det visar sig att penthousedelen är kvar i huset efter dess fall ned i taket, så är ju brandteorin ett skämt då den bör åkt rakt igenom enligt den.