2010-02-05, 12:31
Medlem
Thaddeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sten.b
Du är beundransvärd som håller på att diskutera med dessa vakthundar.
Jag har uttömt mina argument och menar att den som inte inser att demoleringen av WTC7 var en fråga om CD hör mer hemma inom psykologikategorin.
Det är fantastiskt att man lyckats hjärntvätta människor till den grad att dom tror att denna byggnad rasade symetriskt inom 7 sekunder på grund av smärre bränder.
Detta är en fråga, inte om fakta, utan det är en fråga om "mind control".
Tack

Jodå jag har märkt att de e hjärntvättade, ibland måste man ta semester från galningarna så inte deras sinne smittar av sig. Men sen e man tillbaka med ny ilska!!
Citera
2010-02-05, 12:33
Medlem
Thaddeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLOB
Vet du, ta mitt inlägg till någon av dina lärare på Chalmers. De kan säkert hjälpa dig.
Jag vill hellre att du förklara, då du är den enda som vet va du menar egentligen.

Du skriver rakt ut att Silverstein kan ha hyrt några "shady" typer. För att ta ner byggnaden.

Detta leder till att NIST rapporten är felaktig.
Citera
2010-02-05, 13:07
Medlem
SLOBs avatar
Citat:
Max hur länge orkar du argumentera med människor som är wannabe's och totalt oemottagliga för sanna argument.
Jag har tröttnat för länge sen. Det finns bättre forum.

Citat:
Jag har tröttnat på att diskutera med dessa vakthundar.
En del är wannabees, dom som tror på husbonden och tror att dom är på rätt sida, en del är helt enkelt hjärntvättade.

Citat:
Ni kan överse med detta inlägg men vi truther vill övertyga majoriteten som inte vet vad som hände.
Vi har tröttnat på att argumentera med dödskallar som antingen är köpta eller hjärntvättade.

Citat:
Ni får ursäkta. Om ni bygger er kunskap och empiri på så bräckliga grunder så får ni nog vänta på svar från mig.

Citat:
Jag orkar inte längre argumentera med alla blindskallar.

Mitt intresse ligger mer i hur man har kunnat hjärntvättat så många.

Citat:
Jag har försökt att få er att öppna ögonen och se vilka som tjänat på 11/9 och orkar inte upprepa mig.

Citat:
Du får ursäkta mig. Du får gå ner och hålla på ditt lag. Du har inte vederlagt en enda sanning jag säger. Gå ner och hurra på ditt lag och din låtsasvärld men diskutera inte med mig.

Citat:
Du frågar efter bevis och har inte tagit del av dom vi presenterar. Jag avvaktar till du är mer insatt i frågan.

Citat:
Jag orkar inte än en gång påpeka det orimliga i att WTC7 imploderade i fritt fall (7 sek) vilket strider mot all fysisk vetenskap med tanke på att det endast brann på ett par våningar.

Citat:
Jag ger upp.

Citat:
Du är beundransvärd som håller på att diskutera med dessa vakthundar.
Jag har uttömt mina argument och menar att den som inte inser att demoleringen av WTC7 var en fråga om CD hör mer hemma inom psykologikategorin.
Det är fantastiskt att man lyckats hjärntvätta människor till den grad att dom tror att denna byggnad rasade symetriskt inom 7 sekunder på grund av smärre bränder.
Detta är en fråga, inte om fakta, utan det är en fråga om "mind control".

Jag älskar dina hit-and-run avskedsposter. Någon gång får vi fira femårsjubileum.
Senast redigerad av SLOB 2010-02-05 kl. 13:14.
Citera
2010-02-05, 14:36
Medlem
Citat:
Jag älskar dina hit-and-run avskedsposter. Någon gång får vi fira femårsjubileum.
Man har ju bara en chans att göra ett första intryck,
Men om det sista inte blir bra, så kan ju man ju alltid göra om det!

/T
Citera
2010-02-05, 14:54
Medlem
Thaddeuss avatar
SLOB anser alltså att det är möjligt att Silverstein hyrt "shady" typer för att ta ner byggnaderna.

DE VA CD, NIST RAPPORTEN ÄR FELAKTIG!
Citera
2010-02-05, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thaddeus
SLOB anser alltså att det är möjligt att Silverstein hyrt "shady" typer för att ta ner byggnaderna.

Jag slår vad om att du kissade på dig lite när du skrev den sista meningen. Amirite? Iallafall, SLOB beskrev ett scenario (syftar på inlägg 16279) som skulle innebära att rivningen av WTC7 på inget sätt skulle förändra det faktum att WTC 1&2 revs av skogstokiga terrorister med flygplan. Du däremot har skrivit att om WTC7 var en CD så innebär det att WTC1&2 också var det. Vilket alltså inte behöver vara sant.

Dock kvarstår att inget tyder på att WTC7 revs av "shady" personer.
Citera
2010-02-05, 16:59
Medlem
SLOBs avatar
Citat:

Inte på något sätt.
Citera
2010-02-05, 20:50
Medlem
Pads avatar
Citat:
Jag tänker inte bemöta alla dina sidospår.

Du baserar hela din tankegång på att NIST har rätt, och vägrar att kolla för dig själv. Är du rädd för va du kommer hitta? Jag har läst både NIST och jag har analyserat videor själv.

Skaffa dig en egen åsikt EFTER att du gjort mer än att läsa NIST bibeln.

Jag förstår mycket väl att du vill släppa den här diskussionen utan att behöva svara på alla de frågor som är en naturlig konsekvens av dina påståenden.

Det hjälper ju dessvärre inte så mycket eftersom det fortfarande är du som har bevisbollen och ännu inte lyckats lägga fram ett uns av faktisk bevisning för att NIST skulle ha fel, bara ett gäng initiala påståenden som du haft stora problem att visa att de skulle hålla för en närmare genomgång.

Och frågor som hur mycket WTC7 borde bromsats upp har du också undvikit ganska många gånger. Ja gissar att det är för att du helt enkelt har bestämt dig.

Ja ja, jag är inte förvånad att du inte fixar det. Men när får vi se något konkret i bevisväg från din sida? Du vet, lite riktiga kalkyler eller liknande?
Citera
2010-02-05, 20:54
Medlem
Pads avatar
Citat:

Du är helt oförmögen att förstå koncept som "hypotetiska scenarion"? SLOB tror inget sånt, och det var fullständigt uppenbart för alla med fullgod läsförståelse.
Citera
2010-02-05, 21:24
Medlem
sten.bs avatar
Citat:

Du har mer koll på mina inlägg än vad jag har. Du kan förvänta dig en medalj av vakthundssamfundet.
Jag är impad.
Jag återkommer när det finns någon ny info.
Trutherrörelsen växer dag för dag.
Voff
Citera
2010-02-06, 00:04
Medlem
Pads avatar
Citat:
Du har mer koll på mina inlägg än vad jag har. Du kan förvänta dig en medalj av vakthundssamfundet.
Jag är impad.
Jag återkommer när det finns någon ny info.
Trutherrörelsen växer dag för dag.
Voff

Har ni hittat någon slags bevis ännu då? Det är väl det intressanta. Du brukar alltid vara villig att snacka om fysisk bevisning tills du blir ollad, då växlar du snabbt över till att säga att du bara är intresserad av psykologi. Stor humor. Att du gjort om det fler gånger än vad KISS haft avskedsturnéer gör det inte mindre roligt, det är liksom så förutsägbart.
Citera
2010-02-06, 00:13
Medlem
sten.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pad
Har ni hittat någon slags bevis ännu då? Det är väl det intressanta. Du brukar alltid vara villig att snacka om fysisk bevisning tills du blir ollad, då växlar du snabbt över till att säga att du bara är intresserad av psykologi. Stor humor. Att du gjort om det fler gånger än vad KISS haft avskedsturnéer gör det inte mindre roligt, det är liksom så förutsägbart.

Hallå din gamla papegoja. Hur orkar du upprepa dina inplanterade tankar om och om igen.

Som sagt så växer truth-rörelsen dag för dag. Det är bara en tidsfråga när etablissemanget är tvingade att lägga alla kort på bordet så vi äntligen kan få en oberoende utredning.

Det är inte frågan om, det är frågan om när.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in