Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung
Läs du en gång till. Jag nämnde namn på en handfull av de stackars foliehattar som uppvisat en särdeles dålig förmåga att hantera det svenska språket. För att vänligt peka på att Kuvolski kanske skall gå igenom språkförmågan på debattörerna på ""er" sida av planket innan han hugger på någon.
Så jag angrep inte TB på något sätt alls.
Läs en gång till? Inlägget du gjorde är ju borttaget och jag kan ge mig fan på att det är du som rapporterat inläggen. Du ljuger ju rakt upp och ner, alla som följt diskussionen ser ju det, är det inte pinsamt?
Vad du gjorde var att haka på Kuvolskis tråkningar angående Thebabbarns stavningsförmåga, detta nekar du till , men då återstår ju frågan varför du efter att jag upplyst dig om att Thebabblarn har samma åsikt som dig bad om ursäkt, du skrev något i stil med "Jag är lessen men du stavar verkligen illa"
Citat:
Nej förresten, läs du inte en gång till. Det blir bara fel i alla fall. Du är världsbäst på att tolka ord på helt andra sätt än alla vi andra.
Så visst, vill du att jag angrep TB så säger vi att jag gjorde det.
Nej för det går ju inte vilket du är jävligt medveten om, och då är det ju lätt att komma med dessa patetiska lögner i ett desperat försök att rädda ansiktet.
Men vi kan ju säga att du angrep TB eftersom det var precis vad som hände.
Dessutom förstår jag inte varför moderatorerna inte behandlar dig som det troll du är.