Citat:
Och det är inte så att du nu blandar ihop 911-commision report med NIST? Du vet om att det finns olika utredningar och olika rapporter?
Citat:
Och detta får mig att vara helt säker på att du faktiskt inte har koll på vilka rapporter vi pratar om.
Citat:
Och om du inte ens vet vilka rapporter dom skrivits av vilka utredningsgrupper, känner du då att det är läge att sätta sig och försöka läxa upp oss vakthundar med ett lass halmgubbar?
Du vet mycket väl vad jag pratar om. Du är bara för feg för att svara. Hade du varit lika duktig på självkritik som du påstår dig vara på källkritik hade du insett att du är minst lika smidig på att ducka frågor. Ta det som en komplimang. Jag menar det.
Är du skraj för att behöva börja problematisera över saker du tror dig veta? Är du rädd för att lära dig något nytt? Vad jag måste tolka som en oförmåga hos dig att förstå dig på de intresse och maktförhållanden som har varit närvarande och påverkat hur den här händelsen har utretts tycker jag kastar mörkskugga över ditt paradnummer källkritik. Lägg där till att ditt vetenskapliga vetande förmodligen har sina har sina begränsningar. Lägg ihop dom två och den naturliga slutsatsen blir att du faktiskt inte vet ett skit.
Vilket är hela min poäng med den officiella storyn. Hur mycket man än tror sig ha studerat den omöjligt för dig eller någon annan för den delen att avgöra vad som är sant eller inte sant. Alltså är det enligt mig bara en teori bland alla andra och ska behandlas därefter. Foliehatten sitter bäst på alla.
Angående Nist rapporten så baserar sig inte den på den kommission rapporten? Borde de inte vara tvärtom?
Är det föresten sant att den 10 000 sidor lång WoW!
Några till frågor. Förväntar mig självklart inget svar. Skulle du vara intresserad av en obroende utredning eller anser du att frågan är död och bergraven?
Och nu om en sådan gjordes tror du då att resultaten hade blivit exakt dom samma?