Citat:
Ursprungligen postat av Omanilo
lite "bevis" från en dokumentär ( How did world trade center kollapse)
Snälla kolla igenom trådarna, detta har motbevisats och diskuterats bra många gånger tidigare.
Citat:
Det var absolut sprängladdningar i byggnaden, man kan se det på de filmer som spelades in 11 september... När world trade center föll ihop så såg man att det kom rök (sprängdes) från de starkaste delarna av byggnaderna..
Så bara för de ser ut som bomber så är det bomber?
Du tror heller inte det blir ett tryck då tornen faller ihop så där?
Citat:
Väldigt många civila hörde smällar under marken (world trade centers källare) innan det första tornet föll...
Ok, Man spränger i källaren, men tornet faller med toppen först.....
Citat:
Det finns väldigt mycket bevis på att det fanns thermite i byggnaden, ett av bevisen var att det fortfarande brann i world trade centers rester efter hela 2 veckor... Det enda som kunde ha orsakat det var thermite.
Lägg fram bevis på thermite, jag har överhuvudtaget inte sett något bevis på thermite mer än att de troligen användes vid uppröjningen.
Citat:
BOMBHUNDARNA togs bort en vecka innan dådet.
Ok, så på en vecka så appterade dom tornen?
Läs på lite angående CD och återkom sen så ska vi diskutera det.
Hus som är betydligt mindre än WTC tar månader att apptera, så varför skulle då WTC ta en vecka?
Citat:
En man som jobbade i det företag som byggt world trade center tyckte att vissa ställen i byggnaden var försvagade. Han skrev ett mejl till en chef och frågade om det verkligen var som han misstänkte. HAN FICK SPARKEN omedelbart och fick aldrig något svar, Detta var några veckor innan World trade center sprängdes...
Det där tycker jag känns som en skröna, har du något som styrker detta?
Citat:
CIA som hade sitt kontor i byggnad 7 (wtc7) kollapsade också. I rapporten så stog det att det sprängdes pågrund av de bitar som föll från de två tornen, men det bevisas som en lögn med hjälp av alla filmer som gjordes, i filmerna så visades det inte några stora bitar av tornen som föll ned på (wtc7).
Så alltså, filmerna visar precis ALLT som hände den dagen, de är inte så att de finns saker som inte fastnade på film?
Däremot, så borde även du förstå att när planen smällde in i tornen så skedde även vibrationer, likaså då tornen föll, så vibrerade marken och huset tog där skada. Sen brann det även i sjuan, vilket till slut fick den att kollapsa.
Om du googlar på wtc7 så finns de bilder som visar hur pass skadat sjuan var.
Citat:
Det är 100% säkert att det var bomber i tornen och WTC7, wtc7 sprängdes kanske för att eliminera all information om de politiska ledarna.?? Who knowes...
Nej det är snarare 100% säkert att de inte var de då de inte finns något som styrker det.
Citat:
NI BÖR KOLLA PÅ DENNA DOCUMENTÄR, man blir väldigt osäker på om det verkligen bara var bin laden som gjorde dådet 11 september
Jag har sett många dokumentärer, men jag har inte blivit osäker på vad som hände.
Citat:
peace out och jag är jävligt säker på att det var USAs regering som hade ett finger i spelet.
Kanske det, men dom låg inte bakom det på detta sätt, sen att dom dragit nytta av det är en annan sak.
Citat:
PS. killen som "ägde" World trade center försäkrade tornen 1 år innan dådet, ifall det skulle bli en terroristatttack... Han fick 8 miljarder
Ja huga, samma skröna återigen, Fundera lite på hans ekonomiska status efter 9/11, han gick rätt så kraftigt back på hela historien.