Citat:
Ursprungligen postat av Majava
Du är ganska bra på att droppa in och häva ur dig one-liners du.
Jag antar att jag med mina 23 år tillhör de yngre här. Dock förstår jag verkligen inte vad det har med debattekniken att göra. Det beror betydligt mer på erfarenhet och övrigt kunnande än ålder. Jag läser fjärde året på civilingenjörsprogram. Jag har bland annat läst kurser i byggfysik, byggmaterial, konstruktionsteknik, modeller inom solidmekaniken och några dynamikkurser. Diskvalificeras all den kunskapen bara för att jag är 23 och inte 40?
Majava, jag tänkte på låg ålder hos vissa här främst som ett kännetecken på barnslig och kaxig attityd utan något att backa upp det med. Jag har under åren här snappat upp på ett ungefär vad du studerar. Trots att jag bara är 10 år äldre än dig så godtar jag rakt av att dina kunskaper inom byggnadsteknik är långt större än mina, samt mycket färskare. Mina sträcker sig till enstaka kurser inom den gamla tekniska linjen för typ jättelänge sen. Kommer inte ihåg mycket av det idag.
Du borde i din tur veta att jag aldrig vill diskutera de där jävla balkarna
Mer intressant är människorna som är misstänkta, hur de kan förklara (eller snarare inte) en massa obesvarade frågor och så vidare. Vi vet båda att de inte kommer göra det frivilligt, och så länge de även sitter på alla kanonerna så finns det ju ingen som kan tvinga dem
Du är smart Majava, du borde släppa balkarna även du. Lek foliehatt ett tag och plöj nätet på alla artiklar du kan hitta som rör mänskliga relationer och tänkbara motiv bakom 911, istället för allt det tekniska. Om du är så smart som jag tror måste du ju bara bli omvänd tillbaka till den goda sidan