[quote=Lienno]
Citat:
Personerna har givetvis funnits, inte "kaparna".
Ok, så vi har nitton personer som funnits men som inte var kaparna utan bara utpekades som kapare.
Turligt nog har fyra av dem genomgått pilotutbildning och råkar befinna sig på de fyra planen. Ja förutom på flight 93 och Flight 77 som inte fanns.(Och även flight 175 och 177 om man är en äkta no-planer).
Det icke-existerande flight 93 beordrades dock att skjutas ned trots att det förekom en stand-down. För att dölja att en stridspilot bröt mot en hemlig order flyttade man vrakdelarna från Flight 93s ursprungliga nedslagsplats till Shanksville för att det skulle se ut som den flygkrasch man ville ha.
Alternativt är det planerat att en stridspilot i ett jaktplan fick order om att skjuta ned planet som inte fanns och därför hade man förberett för att på någon timme fejka en rejäl krasch.
Vrakdelarna efter det icke-existerande nedskjutna planet skulle avslöjat att det inte existerade. Därför planterar man ut vrakdelar som är identisk lika med planet som inte fanns. Och som skjöts ned. Fast det inte fanns.
Med vissa förändringar har vi samma vattentäta plan för flight 77.
Citat:
Ursprungligen postat av Lienno
Det var väl en som bekräftat gick förbi en kamera?
Japp, där kan jag inte säga emot dig just nu. Jag hittar också bara en länk. Jag blandar nog ihop det med vissa kaparnas egna videos där de erkänner att de utför dåden. My bad.
Citat:
Har inte tanken slagit dig att man måste ha syndabockar? Såklart att de måste ha någon liten flygutbildning, annars blir det väl lite väl genomskinligt?
Varför då inte se till att du har fyra personer som har nödvändiga kunskaper för att flyga planen och krascha dem i respektive mål och sedan låta dem göra det?
Citat:
"Kaparna" finns inte. Vad är det med följande påståenden som inte går
ihop?:
*De kunde inte flyga (eller flög dåligt)
*De flög inte
För att du inte har några styrkta alternativ hur det annars gått till. Vad tror du om den?
Citat:
Men du får ingen huvudvärk av att det inte finns ett enda bevis mot de påstådda 19 kaparna? Eller Bin Laden heller för den delen
Du menar förutom de erkännanden som gjorts, DNA, passagerarlistor, pengatransaktioner? Nej inga problem alls. Men jag har enormt svårt att ta till mig den ignorans av kända fakta som krävs för att förstå frågan du just ställde.