Citat:
Ursprungligen postat av Bordeline
Det där är lögn.
Du har läst propaganda från ex. JV hör jag.
Ja det där var ju produktivt... man bemöter sakligt hur det ligger till med ökat ljus på sanning.. hur det just ökar, inte byts ut.
Då får man det faktaberikade svaret "det är lögn".. känns som att argumentationen saknas där. Fastän alla här inne förstår det solklart.
Citat:
Vi har aldrig hoppat fram och tillbaga i vaccinationsrågan, det har redan avhandlats i denna tråden, du har blivit grundlurad av ex.JV.
Ö. va? Jag har inte läst det tidigare i tråden faktiskt.
"Vi har aldrig hoppat fram och tillbaka i Vaccinfrågan" (och dessutom negligerar allt det andra hiphoppandet jag nämnde)
Nå då tittar vi på vaccin då...
The Golden Age, 1921-OCT-12, Page 17.
"Vaccination never prevented anything and never will, and is the most barbarous practice...We are in the last days; and the devil is slowly losing his hold, making a strenuous effort meanwhile to do all the damage he can, and to his credit can such evils be placed...Use your rights as American citizens
to forever abolish the devilish practice of vaccinations."
Consolidation, 1939-MAY-31, Page 8.
"Oh, yes, serums vaccines, toxins, inoculations, are all 'harmless,' because the man who is selling them says so. You, my friends, believe this LIE, and continue to submit your body to these violations; then all I can say is, 'God have mercy on your soul'…. All vaccination is unphysiological a crime against nature."
The Golden Age, 1935-APR-2, Page 465.
"As vaccination is a direct injection of animal matter in the blood stream, vaccination is a direct violation of the law of Jehovah God."
The Golden Age, 1935-APR-24, Page 471. The court testimony of Maria Braught was quoted.
"Vaccination is a direct violation of the holy law of Jehovah God… I have no alternative. I must obey Jehovah’s law."
Men ni har aldrig ändrat er i vaccinationsfrågan säger du.....
Citat:
Kanske ska kolla upp hur mycket mer som de har ljugit för dig och lurat dig med... För din egen skull, jag mena om vi JV har rätt och du har trott på Satans lögner så är det bara synd om dig med andra ord.
Det har aldrig slagit dig tanken att det kanske är någon som ljugit och lurat dig eller?