2009-07-02, 20:03
Medlem
overjordiskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surfacing
Ja självklart kan man det, men det är upp till mig att avgöra lille vännen. Jag roas av att djävlas med andra människor förstår du. Har du något att komma med eller inte?

Patetiskt.
2009-07-02, 20:03
Medlem
Citat:
Ja självklart kan man det, men det är upp till mig att avgöra lille vännen. Jag roas av att djävlas med andra människor förstår du. Har du något att komma med eller inte?

Jag svarade för att jag hade ngt att komma med.
Tycker du på ett annat sätt behöver du ju inte bry dig.
2009-07-02, 20:09
Medlem
Bordeline

Jag är i vanliga fall en mycket lugn och harmonisk människa. MEN, när jag läser Dina inlägg så får jag lust att örfila upp dig rejält...

Du är otrevlig, arrogant och rent elak. Och den enda orsak du har, är att andra inte tror som du!!! Måhända att dom kritiserar din tro, men det ÄR bara en tro. INGET annat.

Du dömer andra till höger och vänster som om DU vore någon som har rätt att dömma! SKÄRP DIG.
Du som kallar dig kristen borde läsa lite mer i dom stycken i Bibeln som handlar om hur man skall uppföra sig bland folk, innan du börjar läsa dom delar som är mera avancerade.

Flexbärt tror jag inte har förstånd nog att bete sig som folk, men du har, med lite träning, goda chanser att lyckas.

Du får tro precis vad du vill, men var inte otrevlig.
2009-07-02, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalten
Tro utan några bevis är bara dumt.

Det finns inga bevis för någon tro, Bibeln kan aldrig användas som bevismaterial.
2009-07-02, 20:22
Medlem
surfacings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leviticus
Jag svarade för att jag hade ngt att komma med.
Tycker du på ett annat sätt behöver du ju inte bry dig.
Jag syftade på något relevant i min frågeställning.
Missförstå mig inte jag missunnar dig absolut inget tycke, det jag menar är att det var helt oviktigt för mitt ändamål med just mitt inlägg och dess begäran. Vad du tycker om saken slår jag med andra ord dövörat till oavsett, så kan vi gå vidare nu?
Citat:
Ursprungligen postat av overjordiskt
Patetiskt.
Ååh så givande.. Om vi nu ska gå in på sådana tråkigheter så är det tyvärr du som är den imbecilla av oss i det här sällskapet.
Senast redigerad av surfacing 2009-07-02 kl. 20:26.
2009-07-02, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -myself-
Det finns inga bevis för någon tro, Bibeln kan aldrig användas som bevismaterial.

Fast här gäller det inte tro på Bibeln utan på en organisation som säger sig vara ensamma i hela världen om att godkännas av Gud.
Nog borde det gå att skaka fram nåt ynka bevis på att det påståendet är sant?
Deras eget ord på att det är sant räcker lixom inte.
Då kan jag göra samma påstående.
Det blir inte sant för det om jag inte kan leda det i bevis på nåt sätt.
2009-07-02, 20:29
Medlem
Bordelines avatar
Citat:
Vad är det du bubblar om, på vilket sätt har jag spårat ur?
Eller va det bara ngt du va tvungen att skriva i brist på annat?
Förresten vet du inte vem som e avfälling eller inte, och du ska inte döma andra.

Påstår du att Ulf inte är avfälling ??
Vad är det du blundar för ? Vad vill du inte se ?
Att du har slagit dig i lag med dom som Jehova hatar? Att du är vän med avfällingar ??
2009-07-02, 20:31
Medlem
Bordelines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -myself-
Jag är i vanliga fall en mycket lugn och harmonisk människa. MEN, när jag läser Dina inlägg så får jag lust att örfila upp dig rejält...

Du är otrevlig, arrogant och rent elak. Och den enda orsak du har, är att andra inte tror som du!!! Måhända att dom kritiserar din tro, men det ÄR bara en tro. INGET annat.

Du dömer andra till höger och vänster som om DU vore någon som har rätt att dömma! SKÄRP DIG.
Du som kallar dig kristen borde läsa lite mer i dom stycken i Bibeln som handlar om hur man skall uppföra sig bland folk, innan du börjar läsa dom delar som är mera avancerade.

Flexbärt tror jag inte har förstånd nog att bete sig som folk, men du har, med lite träning, goda chanser att lyckas.

Du får tro precis vad du vill, men var inte otrevlig.

Vad fick du luft ifrån?
2009-07-02, 20:31
Medlem
Citat:

Du tycker att de jävlas med dig?
Och då vill du jävlas med dem?
Varför vill du jävlas med människor som tror att de kan erbjuda dig nåt bra?
2009-07-02, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bordeline
Att du har slagit dig i lag med dom som Jehova hatar? Att du är vän med avfällingar ??

Sen när fick du makt att avgöra vad eller vem Gud hatar?
2009-07-02, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bordeline

Varför ska jag stämpla ngn som avfälling?

Om du blir så stött av att bli tilltalad av än den ena än den andra borde du ju inte vara här.
Förresten borde du ju inte vara här öht. Men när du nu ändå e här borde du inte kalla andra här olika saker...betänk det faktum att du faktiskt begår stora fel med att vara på FB.
Har du berättat för äldste att du gör detta? Du som e så duktig och ärlig.

Och vad är det jag inte vill se?
Jag ser hur du nedvärderar andra och deras uppfattningar, och det är ngt jag inte vill göra.

Är jag vän med avfällingar? Jaha?
Jag tar inte dina ord i detta så hårt , för jag har sett vad du själv går för. Jag ser hur du låter mot andra och jag ser att du e här och att du begår fel iom det.
Och det kan du inte förneka.
2009-07-02, 20:42
Medlem
Bordelines avatar
Citat:
Varför ska jag stämpla ngn som avfälling?

Om du blir så stött av att bli tilltalad av än den ena än den andra borde du ju inte vara här.
Förresten borde du ju inte vara här öht. Men när du nu ändå e här borde du inte kalla andra här olika saker...betänk det faktum att du faktiskt begår stora fel med att vara på FB.
Har du berättat för äldste att du gör detta? Du som e så duktig och ärlig.

Och vad är det jag inte vill se?
Jag ser hur du nedvärderar andra och deras uppfattningar, och det är ngt jag inte vill göra.

Är jag vän med avfällingar? Jaha?
Jag tar inte dina ord i detta så hårt , för jag har sett vad du själv går för. Jag ser hur du låter mot andra och jag ser att du e här och att du begår fel iom det.
Och det kan du inte förneka.

Så du menar att sällskapet gör fel när man utesluter?
Så du menar att man ska prata med avfällingar??

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in