Citat:
Ursprungligen postat av ConDodgy
Ska jag hålla käften nu också?

....
Hur många har dött på grund av att dom inte tagit emot blodtransfusion? Ni säger att folk har dött men ni vet inte hur många. Ge mig en siffra och gärna en lista med namn...för ni verkar ju ha stenkoll på dylika detaljer. Eller kanske inte. Ge mig inte länken till hjälpkällan för där förstår jag att det finns både det ena och andra med varierande sanningshalt.
Gamla gubbar i Brooklyn. Ingen av er har varit där så det är ju lika fel av er att ha en åsikt om vad det är för folk ni kallar "gamla gubbar". Ni vet att dessa gubbar är falska men det vet inte JV´s för dom är hjärntvättade, eller hur?

Ja jösses.
"Visar väl den typ av människosyn du förfäktar, som väldigt väl överenstämmer med JV:s ledning"
Du menar att JV´s ledning (och jag för den delen också) har en dålig människosyn? Du känner mig förstår jag? Lika mycket som du vet vilka "gamla gubbar i brooklyn" är.
Jag känner till flera personer som har dött pga blodvägran!
Bla en släkting.
Givetvis kan ingen ge en siffra på hur många, ingen känner väl till alla fall.
Visst hade jag kunnat ge dig några namn på offer för JVs blodpolicy, men av hänsyn till de här personernas familjer avstår jag från detta.
"Gamla gubbar i Brooklyn. Ingen av er har varit där"
Det stämmer inte, jag har faktiskt varit där.
Och även om jag inte brukar använda det uttrycket, så är det faktiskt fråga om gamla gubbar i ledningen, det är lätt att kolla upp.