2012-02-16, 20:02
Medlem
Är de nån fara att blanda sertralin med vallar? Tacksam för snabbt svar
Citera
2012-02-16, 20:42
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loppan81

Svarar på ditt förra inlägg och detta samtidigt:

Sertralin och Concera Bör Ej kombineras men har inte märkt någon ovanlig reaktion men ska man lyda farbror doktorn bör den kombinationen undvikas.

Roppar kan jag inte uttala mig om då jag ej provat de, men bör väl gå som med de andra Bens- prep. elr. liknande substanser som finns att tillgå - Vilka de flesta går finemang i kombo med Sertralin.

Ang. Vallar säger jag läs ovanstående. Ingen direkt "inverkan" på Sertralin, dock så upplever jag att man "tål lite mer vallar / - samt andra benso" när man går på sertralin.

(Ovanstående är egna erfarenheter och uppfattningar efter de kombinationer du bett om svar på, dock är jag ej farmaceut eller har någon läkar relaterad utbildning i bagaget, så prova med stor försiktighet då enligt råd från läkare och Bi- packsedlar avråder i princip bruk av ALLT under behandling med Sertralin, vilket är extremt överdrivet....)

Hoppas de gav iaf. någon hjälp!

//$
Citera
2012-02-16, 20:55
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loppan81
Du kan med gott samvete, utan oro blanda bensodiazepiner med SSRI. Det är faktiskt väldigt vanligt att läkarna skriver ut denna kombinationen mot ångest, depression osv... KO LUGNT

Det är lika farligt som att blanda ost och skinka på en macka. Även horse-macka
Citera
2012-02-16, 21:31
Medlem
Kan jag blanda lyrica, kodein och propranolol?
Citera
2012-02-22, 10:54
Medlem
thelogladys avatar
En undran, såg inget svar när jag letade..kan man blanda lyrica med xanor?
Citera
2012-02-22, 11:53
Medlem
Xalterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theloglady
En undran, såg inget svar när jag letade..kan man blanda lyrica med xanor?

Japp!
Går fin fint.
Citera
2012-02-22, 12:41
Medlem
thelogladys avatar
Tack
Citera
2012-02-22, 16:13
Medlem
LyxXxs avatar
Inga problem att blanda 6-apb med Ethylphenidate ?
Citera
2012-02-22, 16:42
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LyxXx
Inga problem att blanda 6-apb med Ethylphenidate ?

Av vad jag har läst och hört avråds denna kombinationen då de kan resultera i att de slår ut delar av kroppen (vitala organs funktionsförmåga) och kan leda till allvarliga tillfälliga och permanenta skador.

Är INTE SÄKER kring detta, men skulle testat med en mycket liten dos till en början för att vara säker. Och i övrigt tycker jag de är nästan lite "Tabu" på att blanda RC's :/

//$
Citera
2012-02-22, 16:47
Medlem
Osäker på vart jag skulle lägga denna. Hoppas ändå någon kan svara.
Efter att ha köpt en rökmix som heter MassiveJazz som jag älskade så ska jag försöka göra eget, dock med lite morfin i för en extra god effekt. Jag har 2st norspanplåster som jag tänkte använda till detta och då i 20g tobak.

Frågan är om jag kan lägga plåstren i aceton för att lösa upp morfinet eller om även plåstrets plast- och limdelar eller andra onyttigheter (vad det nu består av) kommer lösas upp. Någon annan som har en bättre ide om hur detta går att göra?

Vänligen
willy
Citera
2012-02-22, 16:50
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.K.Willy
Osäker på vart jag skulle lägga denna. Hoppas ändå någon kan svara.
Efter att ha köpt en rökmix som heter MassiveJazz som jag älskade så ska jag försöka göra eget, dock med lite morfin i för en extra god effekt. Jag har 2st norspanplåster som jag tänkte använda till detta och då i 20g tobak.

Frågan är om jag kan lägga plåstren i aceton för att lösa upp morfinet eller om även plåstrets plast- och limdelar eller andra onyttigheter (vad det nu består av) kommer lösas upp. Någon annan som har en bättre ide om hur detta går att göra?

Vänligen
willy

Google.se är din vän! finns betydligt fler (och bättre) sidor än bara FlashBack när de kommer till framställande och lösande av olika substanser.

//$
Citera
2012-02-22, 18:03
Medlem
LyxXxs avatar
Tack för svar tog 200mg av sexan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem