2012-02-23, 18:00
Medlem
djyooos avatar
Tjena kan man blanda ikto och etizolam ?
Citera
2012-02-23, 19:21
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djyooo

Jag har inte läst på om det här själv, och jag har inte testat den blandningen själv. Men det kan inte vara några problem med den blandningen. Om det inte finns någon konstig kontraindikation i den blandningen. Det borde vara ungefär som att blanda bensoliknande preparat med andra, som diazepam med alpra eller stilnoct och ett par alpra. Det som kommer hända är att dessa två droger boostar varandras effekt så blir du vanligtvis skönt bäng av 2mg ikto så kommer det krävas mindre ikto om du har etizolam i dig. Så börja på lägre doser än du brukar så kommer det gå fint. Tänk på att jag inte egentligen har någon aning utan går på magkänslan jag har kring blandning av bensodiasepiner. Om du inte själv ska testa blandningen så vänta tills om du får ett annat svar som man kan lite lite mer på.
Citera
2012-02-25, 04:05
Medlem
The Crashs avatar
Ritalin och 3,4-DMMC, går det? Inte samtidigt, utan Ritalinen ska intas några timmar senare.
Citera
2012-02-25, 07:38
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Ritalin och 3,4-DMMC, går det? Inte samtidigt, utan Ritalinen ska intas några timmar senare.
Ja, i lagom doser. Av 3,4-DMMC får jag väldigt mycket hjärtklappningar etc, så ta det lugnt med doseringen. Ritalin orsakar väl även det hjärtklappningar i lite för höga doser?
Citera
2012-02-26, 23:45
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djyooo
Yes, det har funkat fint för mig.. Jag menar, det går faktiskt att blanda diverse benzo och dess analoger utan större problem..
Citera
2012-02-27, 23:04
Medlem
Torinlols avatar
MDMA och 2C-B?
Citera
2012-02-27, 23:39
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torinlol
MDMA och 2C-B?
Det kanske är en av de bästa kombinationerna som finns..?

Har dock inte testat kombon själv men har endel vänner som sagt att det vart magiskt! Nyttigt är det väl å andra sidan inte.
Återkom gärna med en rapport om du väljer att köra kombon!

Själv hade jag gärna provat på kombon.. Hade kört 15-20mg 2c-b + 100-150mg MDMA.

Tänk i alla fall på att det liksom lätt blir en "1+1=3" effekt på det hela, så tänk på doserna.

Mvh

Edit: Närmare total-universiell kärlek kommer man nog inte!
Senast redigerad av Psychorama 2012-02-27 kl. 23:49.
Citera
2012-02-28, 11:12
Medlem
Torinlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Det kanske är en av de bästa kombinationerna som finns..?

Har dock inte testat kombon själv men har endel vänner som sagt att det vart magiskt! Nyttigt är det väl å andra sidan inte.
Återkom gärna med en rapport om du väljer att köra kombon!

Själv hade jag gärna provat på kombon.. Hade kört 15-20mg 2c-b + 100-150mg MDMA.

Tänk i alla fall på att det liksom lätt blir en "1+1=3" effekt på det hela, så tänk på doserna.

Mvh

Edit: Närmare total-universiell kärlek kommer man nog inte!

Jo jag misstänker att det blir en resa utöver det vanliga. Jag har ofta saknat riktigt feta hallucinationer a la LSD när jag rullat så det var därför jag tänkte att 2C-B borde vara ett perfekt komplement till MDMA.

Om det blir av tror jag det blir något liknande ditt förslag, kanske lite mer MDMA. Planen är också att ta några MindFood-kapslar som innehåller massa magnesium och c-vitamin och 5-htp och sånt som kan vara trevligt när man ska utsätta sin stackars hjärna för såna här upptåg.

Självklart återkommer jag med rapport när det väl blir åka av. Kanske till och med skriver en ordentlig tripprapport om jag orkar och vill dela med mig
Citera
2012-02-28, 13:42
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Jo jag misstänker att det blir en resa utöver det vanliga. Jag har ofta saknat riktigt feta hallucinationer a la LSD när jag rullat så det var därför jag tänkte att 2C-B borde vara ett perfekt komplement till MDMA.

Om det blir av tror jag det blir något liknande ditt förslag, kanske lite mer MDMA. Planen är också att ta några MindFood-kapslar som innehåller massa magnesium och c-vitamin och 5-htp och sånt som kan vara trevligt när man ska utsätta sin stackars hjärna för såna här upptåg.

Självklart återkommer jag med rapport när det väl blir åka av. Kanske till och med skriver en ordentlig tripprapport om jag orkar och vill dela med mig

Om rapport blir av så länka mig gärna!!!

// $
Citera
2012-02-28, 15:11
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:

Yes, om du orkar får du gärna dela med dig av erfarenheten senare!
men 5-HTP är väl ändå ingen höjdare att ta i samband med MDMA? Ta det dagarna innan för att ladda upp serotoninförrådet istället är mitt råd Menar, det finns ju en minimal risk för Serotonergt syndrom.

Låter spännande i vilket fall som helst!

Mvh
Citera
2012-02-28, 16:52
Medlem
Tagit 70mg rithalin och 3st 36mg.concerta. äre lugnt att några xanor 1mg, isf hur många kan jag ta?
Citera
2012-02-28, 17:11
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grajje
Tagit 70mg rithalin och 3st 36mg.concerta. äre lugnt att några xanor 1mg, isf hur många kan jag ta?
Ta så många som du känner för, det är hel lugnt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in