2010-04-15, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Labadal
Inge inbiten i nätdroger och RC's tyvärr, vad är LSA hallicugen och diablo CS?

Jo ska det ju vara, men har då aldrig fått några hallisar av LSA :P, blir bara allmänt skön och får euforisk känsla hehe riktigt skönt faktiskt.

Innehåll i Diablo: (om någon orkar läsa)
Anhydrous Koffein, Herbal extract inkluderar Clary Sage, Citrus auranium, Pelargonium, Graveolens, Polygonium Multiflorum, Theobroma Cocao, aminosyror och tablettbindemedel. (Enligt hemsidan
Citera
2010-04-15, 19:44
Medlem
Labadals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ssmustus
Jo ska det ju vara, men har då aldrig fått några hallisar av LSA :P, blir bara allmänt skön och får euforisk känsla hehe riktigt skönt faktiskt.

Innehåll i Diablo: (om någon orkar läsa)
Anhydrous Koffein, Herbal extract inkluderar Clary Sage, Citrus auranium, Pelargonium, Graveolens, Polygonium Multiflorum, Theobroma Cocao, aminosyror och tablettbindemedel. (Enligt hemsidan

Jag tror det är smartare att bara köra LSA ifall det är psychadelic, slänga i sig en nätdrog som innehåller massa upp-piggande som kanske får ditt hjärta att gå högvarv, kan skapa en snedtripp och du kan börja känna stress och oro, nu har jag aldrig provat LSA och vet ej dess rus styrka, men är det liknande svamp eller LSD så avråder jag dig, men det är vad jag säger jag skulle nog aldrig blanda en psykadeliskdrog oavsett med nån CS så länge det inte var ren MDMA och köra en jävla candyflipp..
Citera
2010-04-16, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Labadal
Jag tror det är smartare att bara köra LSA ifall det är psychadelic, slänga i sig en nätdrog som innehåller massa upp-piggande som kanske får ditt hjärta att gå högvarv, kan skapa en snedtripp och du kan börja känna stress och oro, nu har jag aldrig provat LSA och vet ej dess rus styrka, men är det liknande svamp eller LSD så avråder jag dig, men det är vad jag säger jag skulle nog aldrig blanda en psykadeliskdrog oavsett med nån CS så länge det inte var ren MDMA och köra en jävla candyflipp..

ruset är inte i närheten av svamp som jag även har testat, LSD har jag ingen erfarenhet utav men tror det är minst 10x starkare än LSA frön :P.

Tänkte mest om det var någon hälsorisk, en snetrip kan jag hantera men vill inte att hjärtat lägger av på mig
Citera
2010-04-16, 11:40
Medlem
Torden32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ssmustus
ruset är inte i närheten av svamp som jag även har testat, LSD har jag ingen erfarenhet utav men tror det är minst 10x starkare än LSA frön :P.

Tänkte mest om det var någon hälsorisk, en snetrip kan jag hantera men vill inte att hjärtat lägger av på mig

Jag hade INTE kört Diablo med någon hallucinogen. Många tycker Diablo är stark men på ett otrevligt sätt. Blanda istället med tex methylone (som liknar MDMA en del.. fast svagare, lugnare och mysigare). Är själv sugen på M1+LSD kombination, blir nog att köra på det i sommar när det är varmare ute.
Citera
2010-04-16, 21:26
Medlem
Fajis avatar
10 öl och zopiklon ? vet inte direkt hur stor mängd Z, men vad tror ni ?
Citera
2010-04-16, 21:37
Medlem
M0ntanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faji
10 öl och zopiklon ? vet inte direkt hur stor mängd Z, men vad tror ni ?
Du kommer med största sannolikhet inte minnas någonting från kvällen. Kan hända att du vaknar och har vart både i arresten och sjukan eftersom man blir invalid av att blanda Etanol med Z droger.
Fysiskt sett är det itne farligt att blanda. Man kan få andningsdepression, men detta är väldigt ovanligt när det bara är GABAA droger inblandade. Blandar du däremot GABAA med Opioider eller GABAB droger så är du inne på djupt vatten.
Citera
2010-04-16, 21:46
Medlem
Fajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M0ntana
Du kommer med största sannolikhet inte minnas någonting från kvällen. Kan hända att du vaknar och har vart både i arresten och sjukan eftersom man blir invalid av att blanda Etanol med Z droger.
Fysiskt sett är det itne farligt att blanda. Man kan få andningsdepression, men detta är väldigt ovanligt när det bara är GABAA droger inblandade. Blandar du däremot GABAA med Opioider eller GABAB droger så är du inne på djupt vatten.

mm okey, blir nog bara 15 mg eller så. Har ingen tolerans

Edit: ska bara sitta hemma
Citera
2010-04-22, 16:00
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saftad_burk
Varför?

Är väl bättre att spara adrenalinet, ifall det någon gång skulle behövas, till exempel vid en överdos. Lär väl inte ge något särskilt behagligt rus, så du missar ingenting ändå.

Mephedron:

Lyrica innehåller en amfetaminliknande substans, så att blanda de båda är inga problem.

Att avsluta ett race med lite benso är standard, så inget att oroa sig för där heller. Benso är lite som röka, går att blanda med det mest, fast ifall man tar andra GABA-droger är det bra att undvika benso, då man lätt kan spåra ur ifall man inte är van. Det suddar även bort psykedeliska rus, så ifall man tar meskalin och xanor samtidigt ger meskalinet en mycket svagare effekt. Bra att veta om man någon gång blir sugen på att nyktra till ifrån en tripp.

Tack för svar, men för mig gick det inte alls att blanda Lyrica och tjack.
Fick epilepsianfall nästan direkt (hade inte epilepsi innan, det var alltså mitt första anfall).
Dessutom höll mitt hjärta på att stanna flertalet gånger under tjackracet, trodde helt ärligt jag var nära att få en stroke.
Så varning för att blanda större mängder tjack med större mängder Lyrica!

(För min del blev det Lyrican som åkte i papperskorgen, tjacket kan jag inte sluta med. )
Citera
2010-04-22, 16:12
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Fick epilepsianfall nästan direkt (hade inte epilepsi innan, det var alltså mitt första anfall).
Dessutom höll mitt hjärta på att stanna flertalet gånger under tjackracet, trodde helt ärligt jag var nära att få en stroke.

(För min del blev det Lyrican som åkte i papperskorgen, tjacket kan jag inte sluta med. )

Jag har fått EP-anfall på BZP och lyrica...men har tagit lyrica för att ta bort muskelspänningar efter 4 dygn vaket på tjack, då har de inte hänt, men nu då jag läser de förstår jag ju sambandet mellan EP och lyrica...blir inge mer lyrica tillsamans med tjack för mig.

Stesolid är bättre alternativ då
Citera
2010-04-22, 18:10
Medlem
NattKattHatts avatar
5-meo-mipt + Methylone?
5-meo-mipt + Methylone + Lustgas?

Jag antar att lustgasen är okej i alla fall, tänkte mest på ifall det kan vara obehagligt tillsammans med nån CS.

Edit:
Random annan tryptamin + Methylone?
Random annan tryptamin + Methylone + Lustgas?
Senast redigerad av NattKattHatt 2010-04-22 kl. 18:13.
Citera
2010-04-23, 00:05
Medlem
M0ntanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron

Jag skrev ju precis under Saftad_burk att denna mix inte är så ofarlig som han påstod.
Citera
2010-04-23, 00:10
Medlem
M0ntanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NattKattHatt
5-meo-mipt + Methylone?
5-meo-mipt + Methylone + Lustgas?

Jag antar att lustgasen är okej i alla fall, tänkte mest på ifall det kan vara obehagligt tillsammans med nån CS.

Edit:
Random annan tryptamin + Methylone?
Random annan tryptamin + Methylone + Lustgas?
Tryptaminer är väll kärlsammandragande, iallafall en majoritet av dessa om jag minns rätt. Alla serotonerga hallucinogener är iallafall detta. Så det tillsammans med puls och blodtrycksökningen är knappast en bra kombination.

Förmodligen underbar om man gillar Hallucinogener. Men tänk på detta. Ha även i minnet att 5-meo-mipt är en RC, vilket även M1 är. Så man vet inte potentiella risker med dessa på tu man hand. Så i kombo är det ännu en riskfaktor.

Jag skulle avråda tills det finns mer fakta om substanserna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in