2012-02-04, 20:24
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majxstro
Du vill alltså trippa på Lergigan ala Dödsmedicin? Prova på, men jag skulle hålla mig borta från Lergiganen. DET GÅR INTE FLUMMA PÅ LERGIGAN, du blir enbart trött och kanske lite ångestdämpad.

Nej, man får feta hallucinationer, men hallucinationer som man är övertygad över att dom är verkliga. Man blir också aggressiv och totalt efterbliven. Slogs med min farsa, blev nedbrottad av ett gäng poliser och fick spendera natten på sankt göran. Där jag gjorde massa konstiga saker med mina hallucinationer, som tex att jonglera med bollar som inte fanns, men som jag trodde fanns, drack också en cola som hela tiden försvann när jag skulle ta en klunk. Fick dessutom göra en CT skalle eftersom dom trodde jag kanske hade fått någon hjärnskada. Detta var på ca 4-500mg lergigan. Inget att rekomendera alltså, men man blir inte bara trött och ångestdämpad..
Citera
2012-02-04, 20:49
Medlem
TheGreedys avatar
Citat:
Inta Ketamin(första gången) för att sedan om trippen skulle bli heeeelt åthelvete, slänga i sig en benzo för att få bort den? Någon som har erfarenheter?

Borde vara lungt, benzo är ju känt för att stoppa hallucinogena trippar, så varför skulle ketamin vara ett undantag?
vill du vara helt säker så brukar google vara till hjälp.
Citera
2012-02-04, 21:10
Medlem
Ali-Babas avatar
Citat:
Du vill alltså trippa på Lergigan ala Dödsmedicin? Prova på, men jag skulle hålla mig borta från Lergiganen. DET GÅR INTE FLUMMA PÅ LERGIGAN, du blir enbart trött och kanske lite ångestdämpad.

Klart som fan ja vet att det inte går att flumma på lergigan nu var det ju inte det ja va ute efter utan den kombinationen ja skrev. nolla
Citera
2012-02-06, 03:10
Medlem
Citat:
Inta Ketamin(första gången) för att sedan om trippen skulle bli heeeelt åthelvete, slänga i sig en benzo för att få bort den? Någon som har erfarenheter?

Borde funka, under förutsättning att du är kapabel att inta benson (vilket inte är säkert, särskilt inte om du K-holear... det kan också vara så att du känner dig separerad från din kropp eller bara helt enkelt har svårt att röra dig... ha benson nära till hands så att du slipper gå iaf).
Citera
2012-02-10, 19:14
Medlem
AlternativeGirls avatar
Får inte dricka pågrund av att jag går på antibiotika (bäst att ta det säkra före det osäkra tänker jag) så jag försöker på bästa sätt få till ett litet rus.
Har fått Cocillana utskrivet också (har mykoplasma, därav hostmedicin och antibiotika).

Tog nyss 30 ml cocillana och 2 koffeintabletter, ca 10 minuter sedan. Den ena tabletten tuggade jag i mig och den andra svalde jag hel med lite vatten.
Skulle tippa på att jag har cirka 20-30 ml cocillana kvar samt att jag har 3 liter coca cola, 4 euroshopper energidryck och en till koffeintablett.

Någon som testat den kombon och vet om man kan få till nått schysst rus eller om jag istället borde passa mig för blandningen? Eller om det helt enkelt inte är värt det för jag bara kommer däcka eller nått.

Har gått på cocillana sen i typ onsdags. Torsdags och fredags förra veckan tog jag typ 30-40 ml och hade det jävligt roligt på. Sen dess har jag tagit typ 5-7.5 ml typ två gånger dagligen för hostan då.

Vill gärna få till ett någorlunda trevligt rus som håller sig ett litet tag. Tips? (Har inget mer att tillgå tyvärr)
Just nu känner jag mig typ seg i händerna, men brukar bli seg av cocillanan den första typ halvtimmen.

Edit: Har absolut ingen erfarenhet alls av sådant här. Brukar bara röka och dricka alkohol, har aldrig testat nått annat. Inte ens koffeintabletter. Men jag är en van energidrycksdrickare (3 per dag i ett par år) så har inget problem med koffeinet. Så har ingen aning om mängder eller något.
Senast redigerad av AlternativeGirl 2012-02-10 kl. 19:17.
Citera
2012-02-10, 19:25
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlternativeGirl
Får inte dricka pågrund av att jag går på antibiotika (bäst att ta det säkra före det osäkra tänker jag) så jag försöker på bästa sätt få till ett litet rus.
Har fått Cocillana utskrivet också (har mykoplasma, därav hostmedicin och antibiotika).

Tog nyss 30 ml cocillana och 2 koffeintabletter, ca 10 minuter sedan. Den ena tabletten tuggade jag i mig och den andra svalde jag hel med lite vatten.
Skulle tippa på att jag har cirka 20-30 ml cocillana kvar samt att jag har 3 liter coca cola, 4 euroshopper energidryck och en till koffeintablett.

Någon som testat den kombon och vet om man kan få till nått schysst rus eller om jag istället borde passa mig för blandningen? Eller om det helt enkelt inte är värt det för jag bara kommer däcka eller nått.

Har gått på cocillana sen i typ onsdags. Torsdags och fredags förra veckan tog jag typ 30-40 ml och hade det jävligt roligt på. Sen dess har jag tagit typ 5-7.5 ml typ två gånger dagligen för hostan då.

Vill gärna få till ett någorlunda trevligt rus som håller sig ett litet tag. Tips? (Har inget mer att tillgå tyvärr)
Just nu känner jag mig typ seg i händerna, men brukar bli seg av cocillanan den första typ halvtimmen.

Edit: Har absolut ingen erfarenhet alls av sådant här. Brukar bara röka och dricka alkohol, har aldrig testat nått annat. Inte ens koffeintabletter. Men jag är en van energidrycksdrickare (3 per dag i ett par år) så har inget problem med koffeinet. Så har ingen aning om mängder eller något.

Kass blandning när det gäller rus. Drick upp cocillanan och strunta i koffeintabletterna mm om du inte planerar att dygna. Cocillanan kan väl göra en dåsig och så men inte så mycket mer imo.
Citera
2012-02-10, 19:28
Medlem
AlternativeGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Kass blandning när det gäller rus. Drick upp cocillanan och strunta i koffeintabletterna mm om du inte planerar att dygna. Cocillanan kan väl göra en dåsig och så men inte så mycket mer imo.

Har upplevt att jag blivit lite "rolig" av cocillanan. Flinar som fan och tycker mest det hela känns skönt. Men vore ju tråkigt om jag bara somnade bort det, därav jag tänkte piggna på mig lite med koffeintabletterna.
Citera
2012-02-10, 20:17
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlternativeGirl
Har upplevt att jag blivit lite "rolig" av cocillanan. Flinar som fan och tycker mest det hela känns skönt. Men vore ju tråkigt om jag bara somnade bort det, därav jag tänkte piggna på mig lite med koffeintabletterna.
Ja Cocillana(ethylmorfin) är fint att flumma på. Men skönast är det om du tar 50-100ml beroende på hur nice du vill bli. Lite koffein kan öka effekten lite men du har ju tagit lite onödigt mycket. Själva opiod-ruset kan ju bli lite sämre med för mycket koffein. Nikotin boostar faktiskt endel oxå

Var försiktig med att blanda det med alkohol bara.. Finns minemal risk för anddep(beroende mängd).

Ha det fint!
Citera
2012-02-10, 23:16
Medlem
söker am-2201 den aktiva substansen.
Citera
2012-02-11, 12:46
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bossebaronn
söker am-2201 den aktiva substansen.
www.buzz-wholesale.com
Citera
2012-02-13, 18:20
Medlem
PourchGhoulss avatar
Har 100 mg Seroquel, händer något kul om jag blandar det med cannabis?
Senast redigerad av PourchGhouls 2012-02-13 kl. 18:58.
Citera
2012-02-16, 19:38
Medlem
Är de nån fara att blanda sertralin, concerta och roppar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in