2014-08-21, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Jaha, sorry.

Japp, då går det bra.

Kvällen löste sig någorlunda, fixade en 1a w så jag kan sova. Får spara på mirtrazapinen.
Hehe, jag tänker på xanor och du ecstasy kanske säger lite om våra vanor, eller?

En annan sak jag har tänkt på, fungerar mirtra med tex sub eller tram, eller är det inget att rekommendera?
Mvh
Citera
2014-08-21, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Kvällen löste sig någorlunda, fixade en 1a w så jag kan sova. Får spara på mirtrazapinen.
Hehe, jag tänker på xanor och du ecstasy kanske säger lite om våra vanor, eller?

En annan sak jag har tänkt på, fungerar mirtra med tex sub eller tram, eller är det inget att rekommendera?
Mvh

Och en till fråga, är cannabis och mirtazapinlika farligt såsom mirta och tex mdma?
Citera
2014-08-22, 19:22
Medlem
Zawnas avatar
Som fd självskadeåare vill jag hantera en jobbig grej utan att skada mig fysiskt med vassa grejer. Därför söker jag råd om hur jag ska balansera mina piller. Har egentligen bra koll, men har nyligen fått nya preparat som jag inte vet vart gränsen går för innan det blir "farligt". Har ingen deathwish men blir gärna någon avdomnad...

Jag har tagit min vanliga dos av Metadon, Fluoxetine och Wellbutrin. Tryckte även i mig 10mg Stesolid och 20mg Atarax. Har dessutom Concerta i olika styrkor som jag överväger att ta, plus att jag skulle vilja röka lite.

Frågor:
Borde jag inte röka gräs efter att ha tagit det jag redan har fått i mig?
Hur kommer Concertan bete sig om jag tar den nu efter Stesoliden+Ataraxen?
Vad händer om jag tar 20mg Metadon till för att bli bortdomnad?
Hur mycket mer av vad kan jag ta utan fara,för att bli bortdomnad och lugn?
Hur låter blandningen Metadon, Concerta, Wellbutrin, Fluoxetine, Stesolid, Atarax och Imovane, i största allmänhet? Det är det jag knölar i mig en dålig dag.

Tacksam för svar...

-----

INFO:
Female, 24 år
Vikt: <65kg
Längd: 172cm

Dagliga doser:
Metadon - 1x10mg (Tas mot nervsjukdom med smärta som följd. Brukat sedan jag var 18, så tolerans finns och jag är alltså tillvand. Har tagit upp till 50mg förut utan fara, men aldrig ihop med varken Concerta, Stesoid, Imovane eller Atarax)
Concerta - 1x72mg (Tas för att lägga band på min ADHD. Start i vintras med upptrappning under våren)
Fluoxetin - 1x100mg (Antidepressiv sedan tre år tillbaka)
Wellbutrin - 1x300mg (Antidepp utskriven i våras)

Vid behov/Finns hemma:
Stesolid - 5mg (Tas främst när jag vill slappna av och komma undan ångest, spänningshuvudvärk osv. - "Max 3st/dygn")
Atarax - 10mg (tas ungefär som Stesoliden men gör mig trött, särskilt i kombination med Stesen. - "Max 4st/dygn")
Imovane - 5mg (Använde flitigt för att sova under en tid. Nu är jag inte i behov av den men hämtar fortfarande ut. - "Max 2st till natten")
Rizatriptan - ?mg (Mot migrän, minns inte dosen)
Citodon - 100mg (Vid feber och som extra smärtstillande)
MJ - Både grönt och brunt, men är inte megavan rökare...
Citera
2014-08-22, 20:43
Bannlyst
Vad tror ni om att blanda heminevrin med mpa, effekter, risker?
Hade tänkt ta 40-50 mg mpa i en bomb och 20 min senare 6x300mg hemi.
Senast redigerad av KvasiOrko 2014-08-22 kl. 20:58.
Citera
2014-08-23, 00:41
Medlem
Rökt cb, 4 xanor, 15 mg sobril och 400 mg tram, kan jag ta mirtrazapin för att sova? Eller är det en farlig kombo för trammen?
Svar snabbt uppskattas
Citera
2014-08-23, 00:52
Medlem
Zot^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Rökt cb, 4 xanor, 15 mg sobril och 400 mg tram, kan jag ta mirtrazapin för att sova? Eller är det en farlig kombo för trammen?
Svar snabbt uppskattas

Dålig kombination som kan leda till serotonergt syndrom eller kramper. Tror inte att en mirtazapin behövs med din kombo ändå.
Citera
2014-08-23, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
Dålig kombination som kan leda till serotonergt syndrom eller kramper. Tror inte att en mirtazapin behövs med din kombo ändå.

OKej schysst

Tog en halv svensk x till, det kan inte vara någon fara att sova med tanke på andningsdepp? Har hög benso tolerans och för högst en v sen åt jag mycket tram och subb. Mod kanske kan flytta om det behövs.
Citera
2014-08-23, 14:11
Medlem
Lite OT, men kan man rövpanna meklonazepam?
Citera
2014-08-23, 15:16
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSebastior
Lite OT, men kan man rövpanna meklonazepam?

Klart du kan, men meclonazepam har så bra biotillgänglighet oralt så totalt meningslöst, lägg det under tungan för snabbare effekt.

Z-analoger däremot ger en bra kick rektalt.
Citera
2014-08-23, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Klart du kan, men meclonazepam har så bra biotillgänglighet oralt så totalt meningslöst, lägg det under tungan för snabbare effekt.

Z-analoger däremot ger en bra kick rektalt.

Jag gjorde en RP på 2st 6mg, det gav faktiskt lite bättre effekt för mig av någon anledning.
Ska dock köpa ett par lavemangspåsar, köra en 1.5L flaska i röven är väl inte det lättaste haha.
Citera
2014-08-23, 19:43
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSebastior
Jag gjorde en RP på 2st 6mg, det gav faktiskt lite bättre effekt för mig av någon anledning.
Ska dock köpa ett par lavemangspåsar, köra en 1.5L flaska i röven är väl inte det lättaste haha.

Haha inte värt besväret kan jag säga, under tungan är det som gäller, nuff said.
Citera
2014-08-23, 20:35
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Tjack 5-6 timmar efter 90mg morfin? Jag har blandat tjack med tram och sub många gånger men aldrig morfin. De kanske inte är något speciellt med just morfin men lika bra att fråga för opi+tjack är en mycket skön kombo

Vet ju att de inte är någon höjdare att köra opi+cs för mycket och speciellt inte om man har hjärtfel osv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in