2011-10-30, 01:36
Medlem
A-llusions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xalterad
Skit i rökat, ha respect för RCs!

Blev inget mer meph efter och rökat väntade jag med till senare, dumt av mig att att blanda just när det är RC vi pratar om med... Lugna puckar nu iaf=)

//Peace
Citera
2011-10-30, 10:20
Medlem
BillLees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-llusion
Blev inget mer meph efter och rökat väntade jag med till senare, dumt av mig att att blanda just när det är RC vi pratar om med... Lugna puckar nu iaf=)

//Peace

Jag har blandat röka med meph många gånger, kan inte tänka mig att det skulle vara särskilt farligt (utöver mephs egna 'farlighet').
Citera
2011-10-30, 18:18
Medlem
Xalterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillLee
Jag har blandat röka med meph många gånger, kan inte tänka mig att det skulle vara särskilt farligt (utöver mephs egna 'farlighet').

Med tanke på hur meph är farligt i sig så är det en dum ide att blanda punkt.
Citera
2011-10-30, 21:37
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Tänkte fråga om det är någon fara att ta "Rökmixar" om man samtidigt medicineras med SSRI och NaSSA preparat, samt äter Benso vid behov. Finns det något som skulle kunna interagera dåligt där?

/Mvh
Citera
2011-10-30, 21:58
Medlem
A-llusions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillLee

Men hade tagit sub. utöver det därför frågade jag men lever än iaf =)
Citera
2011-10-31, 15:12
Medlem
Psychoramas avatar
Själv har jag blandat meph och röka flera gånger utan komplikationer. Så jag vet ej riktigt vart källan kommer ifrån att det skulle vara en farlig kombo?
Citera
2011-10-31, 20:36
Medlem
M0ntanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Själv har jag blandat meph och röka flera gånger utan komplikationer. Så jag vet ej riktigt vart källan kommer ifrån att det skulle vara en farlig kombo?
Kan vara lite mitt fel då jag bad folk ta det lugnt med just den kombon, en flicka dog ju av denna kombo. Bra att du klarat dig, Men tycker det är fel att utgå ifrån "jag har klarat mig" argumentet. Jag menar, jag har klarat benso+opi många gånger, men rätt som det är så dör jag kanske i den kombon, det är många andra som gjort det iallafall.
Citera
2011-10-31, 21:42
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M0ntana
Kan vara lite mitt fel då jag bad folk ta det lugnt med just den kombon, en flicka dog ju av denna kombo. Bra att du klarat dig, Men tycker det är fel att utgå ifrån "jag har klarat mig" argumentet. Jag menar, jag har klarat benso+opi många gånger, men rätt som det är så dör jag kanske i den kombon, det är många andra som gjort det iallafall.
Jovisst, hörde om den där historien om den unga tjejen som dog av kombinationen. Frågan är bara, hur stora mängder mephedrone tog hon, hade hon även andra droger i kroppen som inte syndes vid analys, hur mycket drack hon? osv osv.. Jag tvivlar starkt på att det ENBART var Mephedrone och cannabis som hon dog av. Eller helt enkelt en stor överdos av meph. Rökat hade säkert ingen betydelse.. Aldrig hört talas om att röka i kombination med vilka andra droger som helst skulle vara dödligt. Det är snarare så att det är den andra drogen i fråga som överdoserats.

Däremot känner jag nog minst ett tjog av personer, om inte alla människor som brukat meph, som jag känner som har gjort kombinationen ett flertal gånger. Själv har jag inte bara blandat meph och röka. Även andra stimulanter, lugnande och lustgas SAMTIDIGT. Visst, kanske bara haft tur likaså mina
vänner.

Bara spekulationer men du kan ha helt rätt. Meph och röka kanske är direkt dödligt.

Mvh
Har dessutom för mig att källan är från aftonhoran så vad ska man tro.
Citera
2011-11-04, 21:18
Medlem
Tja, vad säger ni om den här kombon; 120mg metylfenidat samt 200mg tramadol?

Tram i små doser brukar göra mig glad och allmänt uppåt men tror ni metylfenidatet kör över tramet totalt i min lilla mini-light speedball?

Kanske ska tillägga att jag redan dragit 60mg av metylfenidat sedan i omgångar sedan 13-tiden idag..
Så nej, jag tar inte 120mg i ett svep
Senast redigerad av Steeeff 2011-11-04 kl. 21:21.
Citera
2011-11-04, 21:22
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steeeff
Tja, vad säger ni om den här kombon; 120mg metylfenidat samt 200mg tramadol?

Tram i små doser brukar göra mig glad och allmänt uppåt men tror ni metylfenidatet kör över tramet totalt i min lilla mini-light speedball?

Dum blandning. Är inte säker men gissar på att någon lär köra över den andra dock är tramdosen låg så antar att inte mycket kan gå fel.
Citera
2011-11-04, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Dum blandning. Är inte säker men gissar på att någon lär köra över den andra dock är tramdosen låg så antar att inte mycket kan gå fel.

På vilket sätt är den dum tycker du?

Njae, gå fel gör det inte i dom där doserna, men jag är rädd att den lilla pytsen tram kanske är helt bortkastad?
Citera
2011-11-04, 21:39
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steeeff
På vilket sätt är den dum tycker du?

Njae, gå fel gör det inte i dom där doserna, men jag är rädd att den lilla pytsen tram kanske är helt bortkastad?

Ja den lär bli bortkastad och "glad och uppåt" borde du bli på metylfenidatet så varför blanda? Sen är tram känd för sina biverkningar vilket inte är ett plus. Man ska inte blanda uppåt och neråt droger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in