2017-09-15, 17:06
Medlem
Nu behöver jag lite hjälp här va fb,

Igår kväll 23:00 åt jag 100 mg Serquel, och nu under dagen har jag ätit 2 mg Rivotril, planerar att äta yttligare 1 mg Rivotril runt 21:00 ikväll, min fråga är ifall jag kan äta 150-200 mg Tramadol imorgon runt 14:00, nu vart det kanske lite rörigt men kan någon kanske ge mig en hint här? Är det safe?
Citera
2017-09-16, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minussomething
Jag har intagit en liten mängd amfetamin under den senaste timmen, skulle uppskatta 100mg sammanlagt. Hur lång tid måste jag vänta innan jag kan ta Tramadol?

Måste bumpa mig själv då jag är lite smått orolig. Tog senast en liten dos amfetamin kl. 12:00 tidigare idag (100mg tror jag) och nu, 12 timmar senare, kl. 00:00 tog jag 500mg Tramadol. Tog även 5mg Xanax utöver hela kvällen. Har överlevt 3 timmar än så länge, så det borde vara lugnt, eller?
Citera
2017-09-17, 22:55
Medlem
Tänkte imorgon köra snabbverkande tram ungefär 3-500mg samt några mg alprazolam. Hur många alpra borde jag ta? har lite tolerans på tram och åt 3mg alpra ikväll.

tänkte börja med att svälja piller direkt på morgonen för att sedan en timme senare käka min första måltid för dagen. hur ser detta upplägget ut?
Citera
2017-09-18, 09:34
Medlem
Vilka droger går att ta när man käkar lithiu.m?
Citera
2017-09-18, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halfyellow
Nu behöver jag lite hjälp här va fb,

Igår kväll 23:00 åt jag 100 mg Serquel, och nu under dagen har jag ätit 2 mg Rivotril, planerar att äta yttligare 1 mg Rivotril runt 21:00 ikväll, min fråga är ifall jag kan äta 150-200 mg Tramadol imorgon runt 14:00, nu vart det kanske lite rörigt men kan någon kanske ge mig en hint här? Är det safe?

Ja de är lugna puckar. Allt under 400mg är safe när de kommer till ep-anfall/kramper. Ang blandingen ser jag inget fel i den då tram är en opiod som olikt dem andra är ganska snäll på andningen.
Citera
2017-09-18, 17:33
Medlem
Ketamin och Sobril? Måste vara lugnt va?
Citera
2017-09-28, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Ketamin och Sobril? Måste vara lugnt va?

- ja, såpass låg benso så att säga.
Kan dock kanske förstöra ruset/trippen lite men ändå göra en lugnare om det skulle vara nervöst.
Citera
2017-09-28, 21:20
Medlem
Har en fråga ang. en "dagsblandning".
Började med en Elvanse 50mg kl 11-12 ungefär kanske, inte känt av speciellt mycket alls trots faktum att jag är väldigt känslig mot endast Amfetamin och alkohol, men iallafall, dagen fortsätter och 5g standard-kvalitéts kokain inköps (för försäljning vill försöka hålla mig ren vilket ändå bara känns som ett skämt) inköper även 4st. Svenska 8mg Subutex Sandoz tabs, funderar hela dagen om jag ens skall känna något av subben som jag skall försöka använda för att sova vilket jag har svårt med, har även en karta med 10st 7.5mg Imovane och 1st 2mg Rivotril.
Dagen går och vid 17/18 börjar jag dricka alkohol som får mig lullig, kan som vanligt inte hålla mig o drar ett par linor av kokainet jag inköpt, kanske 0.3/4g som mest tillsammans, sista tagen runt 19 kanske. Fortsätter dricka måttligt och känner av alkoholen endast, öppnat en Sub vid 19:40 kanske och vill inte testa gränserna för mycket o tar innan Rivotrilen under tungan och snortar ungefär 0.8-1.5mg Sub.
Väntar tills nu (21) och tar resten av halvan dvs runt 2/2.5mg Sub, dricker lite på en cider och känner fortfarande ingenting av något, svagt välmående, mest tjack-rus liknande känsla kvar fast ändå något slags täcke över det (Subben antas) vet att det tar kanske 1-3 timmar för den att verkligen kicka in eller peaka men är så oerhört resistent emot allt även uppehåll från vardera olika droger under perioder. Kommer jag känna något alls?
Har 3x8mg och 4mg Sub kvar, 4.5g Koks, 10st 7,5mg Imovane och 2-3 Kodein meda 25mg samt 100mg Elvanse och en 33cl Starköl kvar (3st 4.6% & 2st 7.0% cider druckna sen 17/18 tiden.
TIPS på bästa rus för att bli trött/slappna av/somna? Ursäkta novellen antagligen amfetaminet och uttråkan som gjorde jobbet haha, tacksam för svar!
Mvd Fandapox
Citera
2017-09-29, 10:22
Medlem
5htp och Ecstasy.

Tjena,

Läst runt lite på diverse forum om hurvida 5htp hjälper avtändningen eller inte, personligen märker jag skillnad och blir märkbart piggare efter att ha ätit 5htp några dagar efter en hård sommar med utomhus rave och dylikt.

Det som verkar lite oklart på dessa forum är huvida man ska ta 5htp samma dag som man planerar att bruka ecstasy.

Tog ett 5htp på 100mg precis när jag vaknade, nu kl 10.

Kommer jag få sämre / bättre rus om jag skulle droppa E vid 23 ikväll?

Såg en del som tyckte det förstörde hela ruset
Citera
2017-09-29, 12:15
Medlem
16.20s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wcanka1
Tjena,

Läst runt lite på diverse forum om hurvida 5htp hjälper avtändningen eller inte, personligen märker jag skillnad och blir märkbart piggare efter att ha ätit 5htp några dagar efter en hård sommar med utomhus rave och dylikt.

Det som verkar lite oklart på dessa forum är huvida man ska ta 5htp samma dag som man planerar att bruka ecstasy.

Tog ett 5htp på 100mg precis när jag vaknade, nu kl 10.

Kommer jag få sämre / bättre rus om jag skulle droppa E vid 23 ikväll?

Såg en del som tyckte det förstörde hela ruset
Vad jag vet så ska man vänta 24h efter intag av E innan man tar 5-htp, då de i kombination kan leda till serotonergt syndrom. Vet inte hur allvarligt det är, står lite på www.rollsafe.org - hade verkligen kollat upp det där innan, be safe.
Citera
2017-09-29, 13:49
Medlem
Har käkat ca 800mg tramadol inatt fram tills nu så började med 400 o fyllde på med 100mg då o då.

Planen är att dricka ikväll också o jag undrar om jag kan dricka en kvarting vodka (eller aa 350ml är dem ju nu så vettefan ett bra namn för dem, 3-50?) om jag dricker den långsamt under hela kvällen utan risk för jobbiga bieffekter/symptom? Vet att man ska egentligen inte blanda neråt med neråt men kommer ändå dricka o då vill jag istället veta hur mycket som är helt safe.

Är förövrigt ganska stor också på 120kg o 182cm och utan någon som helst tolerans på varken alkohol eller tram.

Tack i förhand
Citera
2017-09-29, 23:40
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fobbam
Har käkat ca 800mg tramadol inatt fram tills nu så började med 400 o fyllde på med 100mg då o då.

Planen är att dricka ikväll också o jag undrar om jag kan dricka en kvarting vodka (eller aa 350ml är dem ju nu så vettefan ett bra namn för dem, 3-50?) om jag dricker den långsamt under hela kvällen utan risk för jobbiga bieffekter/symptom? Vet att man ska egentligen inte blanda neråt med neråt men kommer ändå dricka o då vill jag istället veta hur mycket som är helt safe.

Är förövrigt ganska stor också på 120kg o 182cm och utan någon som helst tolerans på varken alkohol eller tram.

Tack i förhand
Utav mina 30+ EP (serotonin syndrome)
Så har jag fått säkert 15 stycken när jag tagit tramadol under natten och dagen därpå.

Angående alkoholen så borde de inte vara någon fara eftersom det är ganska lång tid emellan.
Tar du både och så kan du sluta som för en vän som kvävdes i sin spya.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in