2017-06-03, 19:58
Medlem
Hej!
Tog för en stund sedan 400mg tram, sen kom en kompis och frågade om jag ville ta Ritalin
Har aldrig tagit Ritalin innan mene van vid tram.
Tänkte fråga då om det är farligt att blanda? Tar kanske ta 40mg,
Tacksam för snabba svar
Citera
2017-06-03, 21:37
Medlem
Hur är det att blanda 3cmc och knappar? Eller är det bästa första ta knappen sen när den börjar gå ur dra något streck 3cmc?

Körde 3cmc igår vad bör jag förvänta mig av knappen idag?

3cmc är nytt för mig och hittade inte direkt något bra på nätet gällande det här. Tack på förhand.
Citera
2017-06-04, 00:23
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trapqueen420
Hej!
Tog för en stund sedan 400mg tram, sen kom en kompis och frågade om jag ville ta Ritalin
Har aldrig tagit Ritalin innan mene van vid tram.
Tänkte fråga då om det är farligt att blanda? Tar kanske ta 40mg,
Tacksam för snabba svar
Tyvärr blev de inget snabbt svar...
Men nej det ska inte vara någon fara.
Citera
2017-06-04, 20:23
Medlem
Lars1989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiwi123
Hur är det att blanda 3cmc och knappar? Eller är det bästa första ta knappen sen när den börjar gå ur dra något streck 3cmc?

Körde 3cmc igår vad bör jag förvänta mig av knappen idag?

3cmc är nytt för mig och hittade inte direkt något bra på nätet gällande det här. Tack på förhand.
Är väl inte en dröm för skallen så att säga.
Citera
2017-06-07, 13:40
Medlem
Hur integrerar Pravidel (dopaminagonist) med andra droger? Vad är safe att inta och vad bör man avstå? Någon som vet? Hade uppskattat det enormt då jag ej finner så mycket info om det på google.
Citera
2017-06-08, 17:21
Medlem
Hej!
Jag tog en 2mg (tror jag att de normala är) iktor för 3 timmar sedan pga grov ångest.
Sen provade jag att ta lite Ritalin Max 10mg typ enligt vad min vän sa.
Men benzon slår ju ut ritalinet. Undrar om det är farligt om jag tar typ 400mg tram?
Är van tramknapprare så känner knappt av den dosen men det är en så hemsk dag idag och jag vill bara få stänga av dessa känslor..
snälla svara snabbt
Citera
2017-06-09, 01:00
Medlem
Riskerar man några otrevliga effekter om man tar ett par 5mg zopiklon 8 timmar efter att ha tagit tjack för att kunna sova?
Senast redigerad av Sir. 2017-06-09 kl. 01:03.
Citera
2017-06-10, 10:14
Medlem
Hej, jag har kört först oxycontin 1 vecka(för 2 veckor sen), var uppe i doser på 60-80 mg om dagen, vilket inte är så farligt. Sen tog dom slut så jag blev sjuk och införsökaffade mig en sub i början på månaden. Gick på min sub och den räckte 5 dagar, 5 dagar på 8mg = ca1.25 mg om dagen, sen blev jag utan igen och blev dålig så ordnade en ny, nu har jag tagit ca 2 mg den 8e, och 1mg på morgonen och 1 mg igår kl 15 (9e) och nu idag den 10e sitter jag och börjar bli dålig igen, och jag tänker att om jag väntar till efter klockan 15 och sen kör en rövpanna på 60-80 mg oxy, så borde jag få en effekt som blir hyffsad bra, eller tror ni den uteblir? ska jag vänta tills jag skiter och spyr (känner de e på gång) innan jag tar oxyn? Just nu sitter jag bara abbsad svettig och dryg men har ätit gabapetin och druckit 2 öl så jag slipper förhoppningsvis skita tarmarna ur mig iaf.. ellerbör jag hålla ut till 15 imorgon eftermiddag då det gått 2 dygn senaste 1mg ? ( blir jävligt svårt)

kom med förslag vad ni tror, för jag tänker att 1 mg oxy kan ju inte ge så stor blockad, men just de att jag tagit 1 mg om dagen ca i en veckas tid, kan det i så fall påverka att blocken är krafitgare och sitter i längre ?

Sorry för stavfel/slarvigt inlägg osv, blir konstigt nog kognitivt skev på enbart 600 mg gabapetin.

snabba svar uppskattas.
Citera
2017-06-10, 11:58
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trapqueen420
Hej!
Jag tog en 2mg (tror jag att de normala är) iktor för 3 timmar sedan pga grov ångest.
Sen provade jag att ta lite Ritalin Max 10mg typ enligt vad min vän sa.
Men benzon slår ju ut ritalinet. Undrar om det är farligt om jag tar typ 400mg tram?
Är van tramknapprare så känner knappt av den dosen men det är en så hemsk dag idag och jag vill bara få stänga av dessa känslor..
snälla svara snabbt
Inga hög doser,så du vet tills nästa gång.
Citera
2017-06-11, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pothead_no1
Hej, jag har kört först oxycontin 1 vecka(för 2 veckor sen), var uppe i doser på 60-80 mg om dagen, vilket inte är så farligt. Sen tog dom slut så jag blev sjuk och införsökaffade mig en sub i början på månaden. Gick på min sub och den räckte 5 dagar, 5 dagar på 8mg = ca1.25 mg om dagen, sen blev jag utan igen och blev dålig så ordnade en ny, nu har jag tagit ca 2 mg den 8e, och 1mg på morgonen och 1 mg igår kl 15 (9e) och nu idag den 10e sitter jag och börjar bli dålig igen, och jag tänker att om jag väntar till efter klockan 15 och sen kör en rövpanna på 60-80 mg oxy, så borde jag få en effekt som blir hyffsad bra, eller tror ni den uteblir? ska jag vänta tills jag skiter och spyr (känner de e på gång) innan jag tar oxyn? Just nu sitter jag bara abbsad svettig och dryg men har ätit gabapetin och druckit 2 öl så jag slipper förhoppningsvis skita tarmarna ur mig iaf.. ellerbör jag hålla ut till 15 imorgon eftermiddag då det gått 2 dygn senaste 1mg ? ( blir jävligt svårt)

kom med förslag vad ni tror, för jag tänker att 1 mg oxy kan ju inte ge så stor blockad, men just de att jag tagit 1 mg om dagen ca i en veckas tid, kan det i så fall påverka att blocken är krafitgare och sitter i längre ?

Sorry för stavfel/slarvigt inlägg osv, blir konstigt nog kognitivt skev på enbart 600 mg gabapetin.

snabba svar uppskattas.

Citerar mig själv då jag satt och sökte i timmar efter svar så att mina dyra diamanter inte skulle gå till spillo, det slutade med att jag bestämde mig för att vänta tills magen krasha osv, helt enkelt tills jag börjar bli fysiskt sjuk på riktigt, vilket skedde inatt. då rökte jag en holk och somnade om ett par timmar. 06:00 imorse tog jag 60 mg i en rövpanna, och faktiskt till min förvåning slog den precis som den skulle. Tänkte för mig själv att de var tur jag inte körde i mig 80 direkt för det hade blivit för mkt. Så summa sumarum, efter mina intag, beskrivna i det citerade inlägget ovan så väntade jag ca 42 timmar och fick full effekt, men det är nog pga att jag hållt mig run1,5-2 mg max per dag och tillfälle. Tänkte så att folk i framtiden när dem söker kanske kan ha nytta va denna info.

Man 174 ca 75kg.. 30år

Förvånad blev jag men glad, (haft upehåll på alla opi 3 månader ca innan intagen beskrivna ovan,annars har de varit dagligen) intog precis 40 mg till tillsammans med 300 mg gabapetin rektalt alltihop, då oxyruset är så sjukt kort lär man ju fylla på tills plånboken är platt hehe, men nu börjar deblis vårt att skriva så, jaja nog med ot. Men tyckte det kändes värt att skriva dettta då jag letade efter en exakt sån här beskrivning i timmar själv, och ser att många ställt frågor som ej blivit besvarade när det kommer till just denna info, men nu har jag fixat svar. :P kan inte garantera att det fungerar för alla. Men vänta tills du blir sjuk, altså skiter å spyr.. sen e de baa köra.

Må väl!
Citera
2017-06-12, 16:22
Medlem
cattivos avatar
Kan jag blanda 2mg xananor med 20mg citalopram? tack!!
Citera
2017-06-12, 20:07
Medlem
Fishurs avatar
Tjena!

Jag har tagit 500mg tram utspritt över idag. Sen har jag en lite på med Noopept. Endast 5st 10mg. Är det ok att ta dessa när man tagit tram och i så fall hur mycket av Noopept ska jag ta?

Tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in