Citat:
Ursprungligen postat av
pothead_no1
Hej, jag har kört först oxycontin 1 vecka(för 2 veckor sen), var uppe i doser på 60-80 mg om dagen, vilket inte är så farligt. Sen tog dom slut så jag blev sjuk och införsökaffade mig en sub i början på månaden. Gick på min sub och den räckte 5 dagar, 5 dagar på 8mg = ca1.25 mg om dagen, sen blev jag utan igen och blev dålig så ordnade en ny, nu har jag tagit ca 2 mg den 8e, och 1mg på morgonen och 1 mg igår kl 15 (9e) och nu idag den 10e sitter jag och börjar bli dålig igen, och jag tänker att om jag väntar till efter klockan 15 och sen kör en rövpanna på 60-80 mg oxy, så borde jag få en effekt som blir hyffsad bra, eller tror ni den uteblir? ska jag vänta tills jag skiter och spyr (känner de e på gång) innan jag tar oxyn? Just nu sitter jag bara abbsad svettig och dryg men har ätit gabapetin och druckit 2 öl så jag slipper förhoppningsvis skita tarmarna ur mig iaf.. ellerbör jag hålla ut till 15 imorgon eftermiddag då det gått 2 dygn senaste 1mg ? ( blir jävligt svårt)
kom med förslag vad ni tror, för jag tänker att 1 mg oxy kan ju inte ge så stor blockad, men just de att jag tagit 1 mg om dagen ca i en veckas tid, kan det i så fall påverka att blocken är krafitgare och sitter i längre ?
Sorry för stavfel/slarvigt inlägg osv, blir konstigt nog kognitivt skev på enbart 600 mg gabapetin.
snabba svar uppskattas.
Citerar mig själv då jag satt och sökte i timmar efter svar så att mina dyra diamanter inte skulle gå till spillo, det slutade med att jag bestämde mig för att vänta tills magen krasha osv, helt enkelt tills jag börjar bli fysiskt sjuk på riktigt, vilket skedde inatt. då rökte jag en holk och somnade om ett par timmar. 06:00 imorse tog jag 60 mg i en rövpanna, och faktiskt till min förvåning slog den precis som den skulle. Tänkte för mig själv att de var tur jag inte körde i mig 80 direkt för det hade blivit för mkt. Så summa sumarum, efter mina intag, beskrivna i det citerade inlägget ovan så väntade jag ca 42 timmar och fick full effekt, men det är nog pga att jag hållt mig run1,5-2 mg max per dag och tillfälle. Tänkte så att folk i framtiden när dem söker kanske kan ha nytta va denna info.
Man 174 ca 75kg.. 30år
Förvånad blev jag men glad, (haft upehåll på alla opi 3 månader ca innan intagen beskrivna ovan,annars har de varit dagligen) intog precis 40 mg till tillsammans med 300 mg gabapetin rektalt alltihop, då oxyruset är så sjukt kort lär man ju fylla på tills plånboken är platt hehe, men nu börjar deblis vårt att skriva så, jaja nog med ot. Men tyckte det kändes värt att skriva dettta då jag letade efter en exakt sån här beskrivning i timmar själv, och ser att många ställt frågor som ej blivit besvarade när det kommer till just denna info, men nu har jag fixat svar. :P kan inte garantera att det fungerar för alla. Men vänta tills du blir sjuk, altså skiter å spyr.. sen e de baa köra.
Må väl!