Hej jag har en fråga.
Har under 3 veckors period nu andvänt en 8mg sub vart 5 dag typ...jag menar de tar cirkka 4-5 dagar för mig att andvända en 8:a så jag har väll allt som allt andvänt
ca: 4 och en half 8mg på 3 veckor.
Så nu till min fråga .
Jag tog senast sub 2 dagar sedan då jag tog ca: 3 mg på den dagen, sen dagen efter tog jag pause och tog 3000 mg gabapentin.
Och sen idag så tog jag 2mg Serbiska /xanor /ksalol tror jag.
Började först med 1st och vänta 30 minuter ..kände typ inget ..tog en till och sen började känna av det.
Jag blev inte nöjd med andra ord, så tänkte jag exprimentera för första gången den här kombon.
Så efter ytterligare 30 minuter så tog jag ca: en lina sub på 1mg .
Har haft en otroligt benso tolerans innan.. men har därimot inte käkat benso på en månad.
Men när jag brukade käka benso kunde jag ta 100 mg diazepam utan problem och ändå vara på banan så att säga även om jag blandade med alco.
uppemot 10 mg xanor under en hel dag var inga problem (utan alcohol) annars flippa jag.
Iktro) kunde jag ta uppemot 5-7 mg och må gött på.
så nu är frågan den här.= är det farligt med 1 mg sub & 2mg serbiska ksalol (alprazolams)... kan även tilägga att de gått cirkka 30 minuter sen jag tog subben och känner mig inte särskilt mer påverkad en jag redan kände mig på dem 2mg (alprazolamen) jag tog ...förut om kanske lite mer muskelavslappning typ som om jag tagit en högre dos stesolid eller några iktros ...
vore tacksam för svar innan jag går o fyller på med antingen sub eller alpra .
Sen till moderaterna om jag har postat i fel tråd , ber jag om ursäkt och lägg den gärna dit den ska
tack på förhand !!