2017-09-30, 10:00
Medlem
2 mg sub 5 mg ksalol 2 starköl50 cl 5.2 , 2 mg ksalol och har tänkt mig ta 2 ksalol till och 200 mg tramadol alternativt, 100 mg.. jag är opiat van på nedtrappning. Legat på meklan 6-8 mg sub on dagen nu har jag 2. Så boostar med allt så de versta försvinner å man får lite rus.. dör kommer benson in ju.. men jag tänkte ta

2mg xanor tull och 200 mg tramadol 4 timmar efter sista ölen. De biorden tillochmed vara lugnt att ta 250-300 mg tram och 2 ksalol 4 timmsr efter senaste 3e ölen?
Citera
2017-09-30, 10:47
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pothead_no1
2 mg sub 5 mg ksalol 2 starköl50 cl 5.2 , 2 mg ksalol och har tänkt mig ta 2 ksalol till och 200 mg tramadol alternativt, 100 mg.. jag är opiat van på nedtrappning. Legat på meklan 6-8 mg sub on dagen nu har jag 2. Så boostar med allt så de versta försvinner å man får lite rus.. dör kommer benson in ju.. men jag tänkte ta

2mg xanor tull och 200 mg tramadol 4 timmar efter sista ölen. De biorden tillochmed vara lugnt att ta 250-300 mg tram och 2 ksalol 4 timmsr efter senaste 3e ölen?
Ja det är "lungt"om du tagit allt detta under natten.
Men hade du tagit allting samtidigt hade de nog blivit knas.
Citera
2017-09-30, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Ja det är "lungt"om du tagit allt detta under natten.
Men hade du tagit allting samtidigt hade de nog blivit knas.

jag tog allt samtdigit imorse :P men ska ta tradden nu,.. har gått ett par timmar mellan alkoholen nu
Citera
2017-09-30, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pothead_no1
jag tog allt samtdigit imorse :P men ska ta tradden nu,.. har gått ett par timmar mellan alkoholen nu

hur farligt är de på en skala, ätit 200 mg... ska ta en till bers nu. rå super inte dricker bara fr att booosta benso å opi
Citera
2017-10-02, 16:16
Avslutad
Ska ut på krogen och härja en liten stund ikväll.

Kommer bli lite alprazolam(xanor), Lyrica samt kommer det säkert bjudas på en hel del streck av det fina(kokain) av mina kära vänner. Skippar all alkohol dock då jag inte vill bli för bakis o sleten på jobbet imorgon.

Detta bör inte orsaka några problem känns det som, eller vad säger ni?
Citera
2017-10-02, 16:22
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet
Ska ut på krogen och härja en liten stund ikväll.

Kommer bli lite alprazolam(xanor), Lyrica samt kommer det säkert bjudas på en hel del streck av det fina(kokain) av mina kära vänner. Skippar all alkohol dock då jag inte vill bli för bakis o sleten på jobbet imorgon.

Detta bör inte orsaka några problem känns det som, eller vad säger ni?
Det är inte dödligt men ta de lungt med pixen bara så du inte vill sänka varenda människa som tittar på dig hehe.
Citera
2017-10-02, 22:53
Medlem
Jag provade amfetamin i helgen, lördag natt mot söndag ca kl 03-04 för första gången... Första drogen ever.

Jag äter mirtazipin varje kväll, hoppade över den igår kväll för jag var osäker om det kunde "krocka" på nåt vis.
Nu är det ~40h sen jag provade, kan nåt hända om jag tar min dagliga dos på 60 mg mirtazipin Alternova?
Om jag borde vänta, hur länge isåfall?

Tacksam för svar.
Citera
2017-10-03, 18:15
Medlem
Har en snabb fråga.
har tagit 20 mg sobril och rökt en del idag. har 100 mg tramadol actavis kommer det bli en chill kväll om jag tar det och tar lite röka mer? eller är det en dålig combo?
Citera
2017-10-03, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Franalla
Jag provade amfetamin i helgen, lördag natt mot söndag ca kl 03-04 för första gången... Första drogen ever.

Jag äter mirtazipin varje kväll, hoppade över den igår kväll för jag var osäker om det kunde "krocka" på nåt vis.
Nu är det ~40h sen jag provade, kan nåt hända om jag tar min dagliga dos på 60 mg mirtazipin Alternova?
Om jag borde vänta, hur länge isåfall?

Tacksam för svar.

Bumpar mig själv, ca 57h sen nu. Kan jag mina mirtazipin ikväll utan risk för nåt?
Citera
2017-10-07, 09:52
Medlem
MrWalldemars avatar
Vilken benso är goast att blanda med tramadol?
Är medveten om riskerna om andningsdepression men har tolerans.

Har ikto, diazepam och alprazolam
Vilken skulle ni föredra?
Citera
2017-10-07, 13:26
Medlem
Hej jag har en fråga.

Har under 3 veckors period nu andvänt en 8mg sub vart 5 dag typ...jag menar de tar cirkka 4-5 dagar för mig att andvända en 8:a så jag har väll allt som allt andvänt

ca: 4 och en half 8mg på 3 veckor.

Så nu till min fråga .

Jag tog senast sub 2 dagar sedan då jag tog ca: 3 mg på den dagen, sen dagen efter tog jag pause och tog 3000 mg gabapentin.

Och sen idag så tog jag 2mg Serbiska /xanor /ksalol tror jag.

Började först med 1st och vänta 30 minuter ..kände typ inget ..tog en till och sen började känna av det.

Jag blev inte nöjd med andra ord, så tänkte jag exprimentera för första gången den här kombon.

Så efter ytterligare 30 minuter så tog jag ca: en lina sub på 1mg .

Har haft en otroligt benso tolerans innan.. men har därimot inte käkat benso på en månad.

Men när jag brukade käka benso kunde jag ta 100 mg diazepam utan problem och ändå vara på banan så att säga även om jag blandade med alco.

uppemot 10 mg xanor under en hel dag var inga problem (utan alcohol) annars flippa jag.

Iktro) kunde jag ta uppemot 5-7 mg och må gött på.

så nu är frågan den här.= är det farligt med 1 mg sub & 2mg serbiska ksalol (alprazolams)... kan även tilägga att de gått cirkka 30 minuter sen jag tog subben och känner mig inte särskilt mer påverkad en jag redan kände mig på dem 2mg (alprazolamen) jag tog ...förut om kanske lite mer muskelavslappning typ som om jag tagit en högre dos stesolid eller några iktros ...

vore tacksam för svar innan jag går o fyller på med antingen sub eller alpra .

Sen till moderaterna om jag har postat i fel tråd , ber jag om ursäkt och lägg den gärna dit den ska

tack på förhand !!
Senast redigerad av Skyschen 2017-10-07 kl. 13:32. Anledning: stavfel
Citera
2017-10-07, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalldemar
Vilken benso är goast att blanda med tramadol?
Är medveten om riskerna om andningsdepression men har tolerans.

Har ikto, diazepam och alprazolam
Vilken skulle ni föredra?

om jag var du skulle jag kört en kombo... ta en av varje och se hur de går
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in