2017-12-10, 17:02
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Ja amfetamin ihop med andra centralstimulanta ger dubbla signaler i hjärnan och tillslut blir det för mycket och då kan du råka ut för "Serotonergt syndrom". Då dör man om du har otur. Behöver uppsöka akuten omgående

I adekvata mängder som jag förespråkar så är alkohol ingen fara med MDMA.. Verkar som det är du själv som är totalt okunniga. Psykedeliska och cannabis får en ovan att snea rätt ordentligt när MDMA är med i leken. Slutar fort med en drogutlöst psykos istället. Okunnighet i den renast form är vad ditt uttalande är..

Att dricka på MDMA är ungefär som att dricka på amfetamin. Mer eller mindre ofarligt om man dricker med måtta.

Säger du fortfarande emot mig där så får du gärna länka till studier som stödjer dina uttalanden. Och vill inte se något från aftonhoran eller Expressen..

Jag skulle nog kört på en candyflip i vanliga fall men tar ett uppehåll från psykedeliska droger. Annars är en av mina bästa upplevelser lsd+svamp+mdma och avslutade natten med lite gräs.
Citera
2017-12-10, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Ja amfetamin ihop med andra centralstimulanta ger dubbla signaler i hjärnan och tillslut blir det för mycket och då kan du råka ut för "Serotonergt syndrom". Då dör man om du har otur. Behöver uppsöka akuten omgående

I adekvata mängder som jag förespråkar så är alkohol ingen fara med MDMA.. Verkar som det är du själv som är totalt okunniga. Psykedeliska och cannabis får en ovan att snea rätt ordentligt när MDMA är med i leken. Slutar fort med en drogutlöst psykos istället. Okunnighet i den renast form är vad ditt uttalande är..

Att dricka på MDMA är ungefär som att dricka på amfetamin. Mer eller mindre ofarligt om man dricker med måtta.

Säger du fortfarande emot mig där så får du gärna länka till studier som stödjer dina uttalanden. Och vill inte se något från aftonhoran eller Expressen..

Jag snackar fysisk skada. Då är alkohol + mdma mycket farligare än låt oss säga mdma, lsd och gräs tillsammans! Ja, gräs kan utlösa psykoser enklare när man blandar det med psykadelia men att avisa att blanda mdma med något annat än alkohol och nikotin... Finns så mycket bättre och säkrare saker att blanda mdma med än alkohol och nikotin, det är vad jag vill poängtera.
Citera
2017-12-10, 17:32
Medlem
Kan tillägga att jag håller med dig om att måttliga doser alkohol funkar med mdma, det skrev tillåmed jag i tidigare inlägg. Hur kul är det dock att rava "måttligt"? Visst det funkar men finns substanser som kan ta dig längre och samtidigt vara säkrare för kroppen (just därför finns det så många andra droger att blanda med mdma än alkohol och nikotin)Största faran med mdma är uttorkning (bortsett från serotonin syndrome), och att dricka alkohol samtidigt ökar risken för uttorkning (plus somsagt är denna kombo dåligt för hjärtat).
Senast redigerad av Lil-Baba 2017-12-10 kl. 17:34.
Citera
2017-12-10, 19:35
Medlem
BDnrjs avatar
Är det någon som har provat ritalin (recreational doses) with tramadol eller morphine? Har tagit en massa ritalin men det vore skönt med nåt att komma ned på och jag har inga benzo hemma.
Citera
2017-12-10, 20:55
Medlem
BDnrjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BDnrj
Är det någon som har provat ritalin (recreational doses) with tramadol eller morphine? Har tagit en massa ritalin men det vore skönt med nåt att komma ned på och jag har inga benzo hemma.

Provade just detta. Plus tramadol och jag lever än. Rätt nice combo också imo.
Citera
2017-12-10, 21:04
Medlem
Nyligen intagit kratom, är det lugnt att ta lite cocillana mot hosta bara?
Citera
2017-12-12, 10:19
Medlem
O-C-Bs avatar
Tog 500mg tram vid 23:40 tiden igår och ytterligare 100 mg vid 1. Ska införskaffa elvanse och xanor idag vid 1 tiden. Xanoren är jag på de lugna med men är det lugnt att ta elvanse i dos på 60 mg utan att behöva oroa sig för EP? Har ingen tolerans på tjack atm men blev knappt påverkad av tramet. Uppskattar svar omgående!
Citera
2017-12-12, 10:26
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av O-C-B
Tog 500mg tram vid 23:40 tiden igår och ytterligare 100 mg vid 1. Ska införskaffa elvanse och xanor idag vid 1 tiden. Xanoren är jag på de lugna med men är det lugnt att ta elvanse i dos på 60 mg utan att behöva oroa sig för EP? Har ingen tolerans på tjack atm men blev knappt påverkad av tramet. Uppskattar svar omgående!

Vänta tills tramen gått ur om du har EP. Stor risk för kramp att blanda tjack och tram
Citera
2017-12-12, 10:35
Medlem
O-C-Bs avatar
Har ej epilepsi, men vet att kombon kan leda till anfall. Känner mig inte alls trammad just nu men hur länge bör jag vänta för att den ska va ute ur mitt system? 12-18 timmar?
Citera
2017-12-12, 19:03
Medlem
eemmiiills avatar
Mianserin för sömn. Något speciellt förutom alkohol man bör undvika? E, tjack eller LSD?
Citera
2017-12-14, 09:18
Medlem
who-s avatar
Någon som vet hur detär att blanda haldol och metylfenidat?
Citera
2017-12-15, 14:07
Medlem
O-C-Bs avatar
Hej mina vänner!

Har tagit lyrica under gårdagen och idag 300mg vid 11 tiden. Har sovit ordentligt och är inte extremt påverkad av lyrican men känner ändå av den. Tog 900 mg igår vid 1 på natten så har sammanlagt 1.2 g i mitt system.

Min fråga är om jag kan ta 60 mg elvanse? Vet att kramprisken ökar men också att lyrican boostar elvansen. Är denna kombo Nice? Och framförallt är den safe?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in