Citat:
Ursprungligen postat av
DEPRESSIV
Kan inte svara varken ja eller nej. Du tar väldigt mycket tramadol, samt benso på det, och ett par öl. Håll dig till ETT PAR öl isåfall. Det är inte helt ofarligt men risken för att något ska hända är nog rätt liten. Ha Diazepam eller annan kramplösande bensodiazepin redo ifall du börjar känna krampkänningar.
Det va dock 7-8 timmar sedan jag åt mina sista tram..så jag tror jag kan dricka ett par öl. Har fått ett rejält krampanfall inne på ica för ett halvår sedan. Då blandade jag enorma mängder lyrica och tramadol + massa öl.. grejen med krampanfall är att man aldrig vet när det kommer hända, så det där med "krampkänningar" är nog väldigt sällsynt..
Eftersom det hänt mig tidigare så är det betydligt större risk att det kommer hända igen och att min kramptröskel har sänkts. Jag bor dessutom i Thailand och ska köra en längre sträcka hem på motorcykel..får hoppas att jag inte krampar på vägen hem
Men jag tar risken och dricker ett par öl. Vet inte om det funkar att slänga i mig en till valium i förebyggande syfte, men effekten sitter ju kvar från de 10mg diazepam jag åt i morse antar jag.