2016-08-12, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BillHicksHOLLOGRAM
Va är det för medicin?

Det är ADHD medicin.
Citera
2016-08-12, 20:34
Medlem
BillHicksHOLLOGRAMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nojjarn
Det är ADHD medicin.
Är det ADHD medecin så gissar jag att det är ok. Är det som ritaline eller metamina?
(metylfenidat) eller (dextroanfetamin) Nått av dem ska det stå på förpackningen.
Mvh!
Citera
2016-08-12, 22:23
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nojjarn
Det är ADHD medicin.
Finns fler än bara en adhd medicin ,men det går alldeles utmärkt att blanda ihop (har själv det utskrivet)
Citera
2016-08-13, 06:44
Medlem
nokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noko
Hittade inget metadon så det blev tjack+sub (+2mg svenska xanor stavar, inte tagit dem än.). Tjack+sub måste ju vara lugnt? Men hur gör jag med pixen? Då jag som sagt kommer gå på tjack så bör det väl inte vara någon fara för andningsdepp? Kan jag ta 0.5-1mg xanor lite senare ikväll?
For future referenser så är tjack och sub den absolut sämsta blandning du kan ta. STAY AWAY!
Citera
2016-08-13, 14:29
Medlem
Någon som har erfarenhet av efynol och alkohol? Köpte från rc24 och läste att det skulle likna HEX och tjack..
Citera
2016-08-15, 22:08
Medlem
Har läst igenom en del trådar men vill ha en mer accurate respons för min situation.

Kan tillägga först o främst att jag är ingen knarkrookie direkt men benz har jag aldrig sysslat med så mycke men har tagit ikto några gånger, xanor några och oxascand en gång under loppet av kanske 7-8månader. Så gott som daglig cabnnabis rökare och tjackar relativt ofta.

För ca 1,5h sen kanske sänke jag 3st Ikto 2mg, i nuläget mår ja rätt soft, ångestdämpad o lite seg i kolan, tänkte nu på detta hälla i mig typ en stor stark till o börja med och dra i mig en liten lina tjack.

Borde detta gå bra eller äre nått jag borde tänka på? ska jag dra tjacket innan biran eller så?

Tacksam för svar!

Må bäst, ta hand om e
Citera
2016-08-15, 23:00
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DimitriKuznetzov
Har läst igenom en del trådar men vill ha en mer accurate respons för min situation.

Kan tillägga först o främst att jag är ingen knarkrookie direkt men benz har jag aldrig sysslat med så mycke men har tagit ikto några gånger, xanor några och oxascand en gång under loppet av kanske 7-8månader. Så gott som daglig cabnnabis rökare och tjackar relativt ofta.

För ca 1,5h sen kanske sänke jag 3st Ikto 2mg, i nuläget mår ja rätt soft, ångestdämpad o lite seg i kolan, tänkte nu på detta hälla i mig typ en stor stark till o börja med och dra i mig en liten lina tjack.

Borde detta gå bra eller äre nått jag borde tänka på? ska jag dra tjacket innan biran eller så?

Tacksam för svar!

Må bäst, ta hand om e

3st ikto är en hyfsad dos, risken finns att du blir rätt flöddrad. Största risken med sagda kombo är väl att du får för dig att göra dumma saker

//Tripportreat
Citera
2016-08-15, 23:13
Medlem
rassis avatar
Hur länge innan bensoruset är över?

Jag har ett litet roligt paket att hämta på posten imorgon med lite diverse psykedeliska och Kratom. Jag är väldigt nyfiken på kratomet eftersom jag aldrig testat det förut.
Har dock ätit 6 mg xanor igår och 3 mg xanor + 2 mg klonazepam alldeles nyss idag.
Vad jag har hört så ska benso ta bort det euforiska ruset av kratomet(och också förstöra trippen man får av psykedeliska) vilket jag givetvis inte vill...

Så min fråga är: hur länge bör jag vänta med att inta kratomet respektive svamparna så benson inte förstör det roliga? (Antar att jag kommer vara lite efterbensad imorgon)

Vill få ut max effekt av mitt efterlängtade paket

Hoppas jag har formulerat mig väl, är lite vimsig märker jag när jag skriver atm...

Mvh

Edit: har också beställt salvia förutom svamparna om nu det gör någon skillnad i min frågeställning
Senast redigerad av rassi 2016-08-15 kl. 23:29.
Citera
2016-08-15, 23:31
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rassi
Jag har ett litet roligt paket att hämta på posten imorgon med lite diverse psykedeliska och Kratom. Jag är väldigt nyfiken på kratomet eftersom jag aldrig testat det förut.
Har dock ätit 6 mg xanor igår och 3 mg xanor + 2 mg klonazepam alldeles nyss idag.
Vad jag har hört så ska benso ta bort det euforiska ruset av kratomet(och också förstöra trippen man får av psykedeliska) vilket jag givetvis inte vill...

Så min fråga är: hur länge bör jag vänta med att inta kratomet respektive svamparna så benson inte förstör det roliga? (Antar att jag kommer vara lite efterbensad imorgon)

Vill få ut max effekt av mitt efterlängtade paket

Hoppas jag har formulerat mig väl, är lite vimsig märker jag när jag skriver atm...

Mvh

Edit: har också beställt salvia förutom svamparna om nu det gör någon skillnad i min frågeställning

Vet typ inget om psykedeliska men antagligen är det mesta av benson ute ur ditt system imorgon kväll. Xanor har kort halveringstid, ikto längre men 2 mg är ju ingen större dos.
Citera
2016-08-16, 00:04
Medlem
rassis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.R
Vet typ inget om psykedeliska men antagligen är det mesta av benson ute ur ditt system imorgon kväll. Xanor har kort halveringstid, ikto längre men 2 mg är ju ingen större dos.

Tack för snabbt svar tror ni jag kan ta 2 mg xanor/2 mg ikto på morgonen imorgon och ändå njuta fullt ut på kvällen av mina efterlängtade substanser (kratom/salvia/svamp/?)?
Citera
2016-08-16, 14:10
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rassi
Tack för snabbt svar tror ni jag kan ta 2 mg xanor/2 mg ikto på morgonen imorgon och ändå njuta fullt ut på kvällen av mina efterlängtade substanser (kratom/salvia/svamp/?)?
Nu kommer svaret rätt sent men benso tar ner en tripp rätt effektivt och ikto har en lång halveringstid, tog du det i morse så kommer du troligtvis få en rätt dämpad effekt av svamp ikväll. Salvia har jag ingen erfarenhet av men gissningsvis så borde det fungera att köra det, kratom vet jag ingenting om.

//Tripportreat
Citera
2016-08-16, 19:09
Medlem
30mg stesolid
6 st catapresan (osäker på mg men små runda med någon "båt" liknande logga på ena sidan och en bryt skåra på andra. blodtryckssänkande medicin iaf)
Lugnt o köra 10mg morfin meda IV?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in