2009-05-03, 11:21
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Han söker ju nya utmaningar och det får han inte i Spanien förutom när det vankas el classico två gånger per år. Att bli störst även i England vore den ultimata utmaningen för honom..jag tror att han skulle lyckas med detta

Tror inte Unted vill ha honom. Chelsea däremot är inte alls en omöjlighet. De är ett bra lag som har chans att vinna CL men ännu inte tagit steget. Vore en helt ok utmaning för Zlatan att hjälpa dem ta det sista steget (såvida de inte vinner i år) utöver utmaningen att spela bra i England och övertyga folket där om hans storhet. Något som inte existerar idag. Så om han lämnar så känns Chelsea som det mest logiska valet. Men det betyder ju inte att det blir så. Att gå till Real för att få chansen att vinna CL känns ju lite löjligt i dagsläget men mycket kan hända och det fort. Och det vore ju dessutom en utmaning de luxe, något han kan gilla.
2009-05-03, 11:40
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Tror inte Unted vill ha honom. Chelsea däremot är inte alls en omöjlighet. De är ett bra lag som har chans att vinna CL men ännu inte tagit steget. Vore en helt ok utmaning för Zlatan att hjälpa dem ta det sista steget (såvida de inte vinner i år) utöver utmaningen att spela bra i England och övertyga folket där om hans storhet. Något som inte existerar idag. Så om han lämnar så känns Chelsea som det mest logiska valet. Men det betyder ju inte att det blir så. Att gå till Real för att få chansen att vinna CL känns ju lite löjligt i dagsläget men mycket kan hända och det fort. Och det vore ju dessutom en utmaning de luxe, något han kan gilla.

Fast Sir Alex hade mycket gott att säga om han inför CL matcherna med Inter..vore ultimat för dom att göra sig av med Berbatov och ersätta han med Zlatan, men jag tror inte heller att det kommer hända. Chelsea ligger nog ganska bra till om dom vill ha honom, men skulle inte förvåna om han hellre går till Real Madrid vilket vore ett stort misstag
2009-05-03, 12:29
Bannlyst
Någon som vet vart man kan hitta klippet då han tystar sina buande fans?

Edit: Hittade länken.
Senast redigerad av CNN 2009-05-03 kl. 12:33.
2009-05-03, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Det tände uppenbarligen gnistan hos Zlatan som senare bidrog med två magiska ögonblick, vilket ledde till att det istället blev tre poäng och en mer eller mindre säkrad scudetto. Så i efterhand känns det ganska smart, men du kanske föredrar 0-0 hemma mot Lazio ...

Då jag är ett Lazio-fan så hade jag föredragit det, ja.
2009-05-03, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CNN
Någon som vet vart man kan hitta klippet då han tystar sina buande fans?

Edit: Hittade länken.

Skamligt av Zlatan att hyscha inters fans, han borde veta bättre.

Han gör väl sig omöjlig som i ajax innan juventusflytten.
2009-05-03, 17:24
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö

Vadå skamligt? Snarare skamligt beteende utav fansen att bua ut han efter allt han gör och gjort för laget. Otacksamma fans kan han gott klara sig utan. Helt rätt att tysta idioterna som buade ut han.
2009-05-03, 18:47
Medlem
Casabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö

Han leder för fan skytteligan och de buar ut honom, att hyscha fansen var väl det mildaste han kunde göra.
2009-05-03, 23:22
Medlem
Strike-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Vadå skamligt? Snarare skamligt beteende utav fansen att bua ut han efter allt han gör och gjort för laget. Otacksamma fans kan han gott klara sig utan. Helt rätt att tysta idioterna som buade ut han.

Helt rätt att bete sig som en övertänd stereotypsturk och kasta av sina lagspelare från sin rygg (som han nästan alltid gör?) när hans lagkamrater, i ren glädje, försöker gratta och fira hans mål? Man kan ju inte göra någonting annat än att ogilla honom när han visar ett sådant 13-årsbeteende, ungefär som "bort från mig, du är sämre än mig, du förtjänar inte att vara nära mig".
2009-05-03, 23:35
Medlem
Casabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strike-
Helt rätt att bete sig som en övertänd stereotypsturk och kasta av sina lagspelare från sin rygg (som han nästan alltid gör?) när hans lagkamrater, i ren glädje, försöker gratta och fira hans mål? Man kan ju inte göra någonting annat än att ogilla honom när han visar ett sådant 13-årsbeteende, ungefär som "bort från mig, du är sämre än mig, du förtjänar inte att vara nära mig".
Snälla, så gör i princip alla anfallare vid mål, kolla bara på Henry igår när Eto'o greppade tag i honom. Håller absolut med om att det känns smått obekvämt att titta på men Zlatan är långt ifrån den ende som någonsin gjort så. Sen får man väl sätta sig in i situationen själv också, om man gör 1-0 mot t.ex. Lazio inför typ 40 000 pers och i princip säkrar ett guld så kanske man inte vill bli begränsad i sitt firande utan vill få springa runt fritt en stund.
2009-05-03, 23:41
Medlem
Strike-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casaba
Snälla, så gör i princip alla anfallare vid mål, kolla bara på Henry igår när Eto'o greppade tag i honom. Håller absolut med om att det känns smått obekvämt att titta på men Zlatan är långt ifrån den ende som någonsin gjort så. Sen får man väl sätta sig in i situationen själv också, om man gör 1-0 mot t.ex. Lazio inför typ 40 000 pers och i princip säkrar ett guld så kanske man inte vill bli begränsad i sitt firande utan vill få springa runt fritt en stund.

Sjävklart får man fira själv, ibland. Jag tittar inte mycket på italiensk fotboll men på något sätt lyckas jag många gånger se Zlatan göra mål och när han väl gör det ser man nästan alltid honom kasta av sig sina lagkamrater. Otroligt divigt imo.
2009-05-04, 00:22
Medlem
Mulatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casaba

Ja iofs sant att Henry också puttade bort en lagkamerat när han ville fira me honom. Zlatan var dock betydligt kyligare i kroppsspråket!
2009-05-04, 13:32
Medlem
han solos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Tror någon att Chelsea eller Man Utd skulle vara villiga att köpa Zlatan? Det är väl dom lagen i england som har råd med han samt Man City men dom lär han inte gå till. Vore tragiskt om han gick till Real som är chanslösa mot Barca och aldrig kommer vinna CL

Han söker ju nya utmaningar och det får han inte i Spanien förutom när det vankas el classico två gånger per år. Att bli störst även i England vore den ultimata utmaningen för honom..jag tror att han skulle lyckas med detta

Zlatan går nog inte till PL... Däremot är väl kanske Real Madrid inte lika otroligt. RM är för övrigt den klubb som har vunnit CL flest gånger, så knip igen med snacket om att de aldrig kommer vinna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in