2009-05-03, 01:05
Medlem
Khapis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MathiasVonCreme
Hörde att det ryktas om en comeback i Malmö FF. Någon som vet något om det?

Ja. Du har hört det av en alkis på Möllevångstorget. Mer än så vet jag inte.
2009-05-03, 01:22
Medlem
J.R.s avatar
Citat:

Ja, det ryktet har cirkulerat ett tag. henke ska också spela för MFF nästa år liksom messi om hans pappa gillar skåne..
2009-05-03, 08:58
Medlem
torrenttobbes avatar
Fy fan vilket slöseri med en sån spelare i träbenssverige :S
2009-05-03, 09:31
Medlem
Sujoks avatar
Citat:

Zlatan har i en intervju beklagat sig över att Mff har spelat så dåligt. En så stor klubb som Mff med den Ekonomin ska alltid slåss om Guld och sämst komma trea. Att de borde klara sig bättre i europa spel. I slutet av intervjun säger han att när han kommer tillbaka så ska det bli ändring på det.
2009-05-03, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Tror att vi kan nog räkna med att det är en liten chans att Zlatan stannar kvar i Inter efter denna säsong. Efter att ha sett intervjun på eurosport och där han säger att han som i Ajax kände att ville testa på nåt nytt så är det nog mkt som måste förändras med Inter om Ibra ska stanna kvar.

Jo, det kan ju inte kännas så inspirerande att bli utbuade när man leder med 7p och är på väg att ta sitt 3:e raka guld. Vad mer krävs?

Han har gjort klart sitt jobb i Inter och bör börja leta efter en ny klubb att ta guld med.
2009-05-03, 09:45
Medlem
Citat:

Det kommer tidigast ske när han är på väg att lägga av. Men frågan är hur seriös han kommer bli när det är dax att varva ner. Inte ens i närheten så lika seriös som Henke iaf.
2009-05-03, 09:47
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turbo75
Jo, det kan ju inte kännas så inspirerande att bli utbuade när man leder med 7p och är på väg att ta sitt 3:e raka guld. Vad mer krävs?

Han har gjort klart sitt jobb i Inter och bör börja leta efter en ny klubb att ta guld med.

Dom kan ju ta och komma någon vart i CL också
2009-05-03, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Dom kan ju ta och komma någon vart i CL också

Då hade jag mer förstått om man buade ut dom i en CL-match. Undrade bara mest på hur man tänkte som supporter när man buade ut Inter med tanke på vad dom presterat.
Jag menar, leder med 7p och är på väg mot 3:e raka och har 0-0 i halvtid. Ligger alltså inte ens under i matchen eller har släppt in något mål.

DET är en krävande publik det.
2009-05-03, 10:08
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Då hade jag mer förstått om man buade ut dom i en CL-match. Undrade bara mest på hur man tänkte som supporter när man buade ut Inter med tanke på vad dom presterat.
Jag menar, leder med 7p och är på väg mot 3:e raka och har 0-0 i halvtid. Ligger alltså inte ens under i matchen eller har släppt in något mål.

DET är en krävande publik det.

Inter spelar riktigt dålig fotboll för en mästarklubb i Serie A och har gjort det sen Mourinho tog över occh är värda att bli utbuade. Att Zlatan sen räddar dom i var och varannan match är en annan sak.
Senast redigerad av Treehorn 2009-05-03 kl. 10:10.
2009-05-03, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Inter spelar riktigt dålig fotboll för en mästarklubb i Serrie A och har gjort det sen Mourinho tog över occh är värda att bli utbuade. Att Zlatan sen räddar dom i var och varannan match är en annan sak.

Och att då bua ut honom när han missar ett skott, strax innan han gör mål, är ju att gå på fel person.

Kan förstå oron och frustrationen över att spelarna slappnar av när man leder med 7p med bara 2-3 matcher kvar. Men står det 0-0 och man iaf har 1p så tycker inte jag att burop är så smart.
2009-05-03, 10:48
Medlem
4522s avatar
Citat:
Och att då bua ut honom när han missar ett skott, strax innan han gör mål, är ju att gå på fel person.

Kan förstå oron och frustrationen över att spelarna slappnar av när man leder med 7p med bara 2-3 matcher kvar. Men står det 0-0 och man iaf har 1p så tycker inte jag att burop är så smart.

Det tände uppenbarligen gnistan hos Zlatan som senare bidrog med två magiska ögonblick, vilket ledde till att det istället blev tre poäng och en mer eller mindre säkrad scudetto. Så i efterhand känns det ganska smart, men du kanske föredrar 0-0 hemma mot Lazio ...
2009-05-03, 10:58
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Tror någon att Chelsea eller Man Utd skulle vara villiga att köpa Zlatan? Det är väl dom lagen i england som har råd med han samt Man City men dom lär han inte gå till. Vore tragiskt om han gick till Real som är chanslösa mot Barca och aldrig kommer vinna CL

Han söker ju nya utmaningar och det får han inte i Spanien förutom när det vankas el classico två gånger per år. Att bli störst även i England vore den ultimata utmaningen för honom..jag tror att han skulle lyckas med detta

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in