2008-08-15, 22:47
Medlem
Luffsens avatar
Ibrahimovic som kapten?
Detta kan snart vara en realitet om man får tro på italienska uppgifter.
Kanske inte den med störst hjärta, kanske inte den som hörs mest i omklädningsrummet, kanske inte den som peppar lagkamraterna till underverk, men lik förbannat den största stjärnan utåt.
Är det som att degradera landslaget till något litet?
2008-08-15, 22:55
Medlem
lanafishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
Ibrahimovic som kapten?
Detta kan snart vara en realitet om man får tro på italienska uppgifter.
Kanske inte den med störst hjärta, kanske inte den som hörs mest i omklädningsrummet, kanske inte den som peppar lagkamraterna till underverk, men lik förbannat den största stjärnan utåt.
Är det som att degradera landslaget till något litet?

Tror nog att Zlatan skulle fungera som kapten. När/om det blir ett generationsskifte så är han en spelare de flesta ser upp till vilket är en väldigt viktig förutsättning för att vara kapten. Sen tror jag nog att han skulle växa in i rollen ganska bra. Man ser bara hur mycket han mognat sedan han kom till Inter.
2008-08-16, 01:27
Medlem
Zlatan bommade en straff idag mot Benfica. Frågan är om bollen landat ännu Jaap Stam skulle bli avis om han såg den.
2008-08-16, 01:37
Medlem
jaochss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balotelli
Zlatan bommade en straff idag mot Benfica. Frågan är om bollen landat ännu Jaap Stam skulle bli avis om han såg den.

Satte han inte alla sina straffar förra säsongen ganska lågt? Låter konstigt att han plötsligt skulle vilja sätta dom i nättaket.
2008-08-16, 01:58
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaochs
Satte han inte alla sina straffar förra säsongen ganska lågt? Låter konstigt att han plötsligt skulle vilja sätta dom i nättaket.

Dom jag såg satt högt och stenhårt iaf..
2008-08-16, 04:17
Bannlyst
Zlatan är bäst i världen , någon annan teori är lögn.
2008-08-16, 10:03
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaochs
Ja, typ alla stenhårt i ena hörnet. Missade inte en enda.

Men missade inte han en i en träningsmatch förra försäsongen också? Mot United.

Han vill väl visa sig på styva linan eller något i träningsmatcherna.
2008-08-16, 10:25
Medlem
bitternas avatar
Citat:
Zlatan är bäst i världen

Ja, i divalater.
2008-08-16, 22:33
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beccasin
Zlatan är bäst i världen , någon annan teori är lögn.

Han är tvåa efter Messi, någon annan åsikt borde inte få finnas

Nått jag stör mig ordentligt på är att nästan samtliga svenska talanger i media skrivs upp som "nye zlatan" vid något tillfälle. En sån här spelare kanske Sverige kan få fram vart 50:e år ungefär..men aftonbladet verkar tro att vi kommer ha tio såna här killar om några år
2008-08-16, 22:46
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll

Nått jag stör mig ordentligt på är att nästan samtliga svenska talanger i media skrivs upp som "nye zlatan" vid något tillfälle. En sån här spelare kanske Sverige kan få fram vart 50:e år ungefär..men aftonbladet verkar tro att vi kommer ha tio såna här killar om några år
Zlatan bär ju upp Inter det gör inte Messi i Barca där ligger skillnaden. Jag tycker iaf att det är befogat att kalla Zlatan viktigare spelaren för respektive lag.
Senast redigerad av Masinga 2008-08-16 kl. 23:20.
2008-08-16, 23:04
Medlem
Khapis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll

Jag skulle vilja säga att han tillhör den absoluta toppen, och det innefattar Leo Messi, C. Ronaldo, Kaká och Zlatan själv i en fin liten elitgrupp. Hur inbördes ordning är beror på dagsläget hos de inblandade.
2008-08-17, 14:27
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khapi
Jag skulle vilja säga att han tillhör den absoluta toppen, och det innefattar Leo Messi, C. Ronaldo, Kaká och Zlatan själv i en fin liten elitgrupp. Hur inbördes ordning är beror på dagsläget hos de inblandade.

Det var bra sagt, dock kan du ta bort Kaka därifrån. Han kan inte leva på sin CL-säsong 06-07 resten av livet. Han har varit usel i Serie A i ett värdelöst Milan under två års tid.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in