2008-10-04, 23:29
Medlem
JoffaJaffers avatar
Satan vilket mal!!!
Hogspark ngn? haha
2008-10-04, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Konstigt, den senaste killen jag diskutera med tog också upp det målet. Är väl ett av de få nickmål han gjort. För Zlatan är verkligen pissusel på huvudet, en av hans få svagheter.

Haha, så Zlatans klackmål var inge tur alls? Nejdå, bara skicklighet av teh superswede. Hans överhypning i Sverige börjar bli pinsam nu. Zlatan kommer aldrig att göra ett likadant mål igen, vilket tyder på att det målet var mycket tur.

Måste bara!
Senast redigerad av PETA 2008-10-04 kl. 23:49.
2008-10-04, 23:57
Medlem
hiphopnegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PETA
Måste bara!
Hehe, hur ska Kenta försvara sig mot det här?
2008-10-04, 23:57
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PETA
Måste bara!
Tja, det var väl inte speciellt likt målet mot Italien. Ja förutom att båda gjordes med klacken.
2008-10-05, 00:05
Medlem
Luffsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Tja, det var väl inte speciellt likt målet mot Italien. Ja förutom att båda gjordes med klacken.

Med din logik skulle man i princip kunna göra mål i vänstra kryssen på måndagen för att sedan dunka upp den i högra på tisdagen och sedan kalla måndagsmålet för "tur" då det inte skett på exakt samma sätt.
2008-10-05, 00:09
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
Med din logik skulle man i princip kunna göra mål i vänstra kryssen på måndagen för att sedan dunka upp den i högra på tisdagen och sedan kalla måndagsmålet för "tur" då det inte skett på exakt samma sätt.

Nej, men jag tycker inte att de var speciellt lika. Jag sa aldrig att något av målen var "tur".
2008-10-05, 00:14
Medlem
Citat:
Nja, det mot Italien gjordes faktiskt inte med klacken utan mer med hela yttersidan av foten.
2008-10-05, 00:21
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Nja, det mot Italien gjordes faktiskt inte med klacken utan mer med hela yttersidan av foten.
Ja. Vet inte riktigt vilket som var snyggast.

Zlatan var (och är) första straffskytt i Inter i matchen ikväll men lät Adriano ta straffen. Rätt fin gest tycker jag.
2008-10-05, 00:26
Medlem
Citat:
Ja. Vet inte riktigt vilket som var snyggast.
Jag tycker att målet mot Italien är snyggare och mer unikt. Sen var det ju viktigare och blir lite snyggare tack vare det.
Citat:
Zlatan var (och är) första straffskytt i Inter i matchen ikväll men lät Adriano ta straffen. Rätt fin gest tycker jag.
Har man gjort ett sådant mål så kan man nog bjuda på ett straffmål.
2008-10-05, 00:33
Bannlyst
Fan vilket mål av Zlatte! Lätt snyggare än det mot Italien som var mer "random" dock var Italienmålet långt mycket skönare!
2008-10-05, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Jag tycker att målet mot Italien är snyggare och mer unikt. Sen var det ju viktigare och blir lite snyggare tack vare det.

Har man gjort ett sådant mål så kan man nog bjuda på ett straffmål.

Ja, som du säger är målet mot Italien mer unikt. Det är sånt
man ser once in a lifetime känns det som - Som Iguitas
skorpion-räddning..

Här har vi tio av Zlatans snyggaste mål. Nummer #3 är i stort
sett i klass med klacken mot Italien.

http://www.youtube.com/watch?v=JwG3uQveVOw
2008-10-05, 13:55
Medlem
Khapis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sendium
"Jag lärde mig spela boll i Ghettot" Vilket jävla pajasutalande av Zlatan. Sånt där skit reagerar jag på, han får gärna för mig bete sig hur svinigt han vill på planen, men att börja babbla om sin "svåra" uppväxt i Rosengård blir jag fan bara äcklad över. Låter som att han lärde sig spela i Brasilias slumgränder där allt egentligen handlade om att överleva och att den enda ljusglimten i livet var att spela fotboll.

Det där är knappast den bilden jag fått av Zlatan angående sin uppväxt. Han har i princip varje gång det tagits upp förklarat att Rosengård inte är så illa som folk tror och varit noga med att understryka att han inte tycker synd om sig själv för att han är född där.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in