Kaka spelade bara 25 minuter under hela turneringen när de vann VM. Jag antar att du har tagit ditt info från Wikipedia, om du hade bara scrollat upp och läst lite hade du sett att han spelade endast 25 minuter i hela turneringen.
Kaka spelade bara 25 minuter under hela turneringen när de vann VM. Jag antar att du har tagit ditt info från Wikipedia, om du hade bara scrollat upp och läst lite hade du sett att han spelade endast 25 minuter i hela turneringen.
Nope, mindes han var men men kom inte ihåg hur mycket han spelade.
Är du på allvar? Du satt ju precis och radade upp spelare som Zlatan inte kunde mäta sig med just för att de vunnit en titel som han inte gjort. Ge dig nu, du skämmer ju bara ut dig.
Är du på allvar är frågan.
Citat:
OK. Då försöker vi med samma argument som dig.
Citat:
Det fungerar inte, eller hur?
Sådär, blir det klarare för dig nu? Eller måste jag berätta vad varje ord betyder? Tänk om du hade läst hela inlägget utan att låta känslorna ta över.
Om du inte tycker att det är på grund av meriterna som Zlatan ligger efter kan du inte då ge en utförlig förklaring till varför han i dagsläget inte är i toppen? Vad är det han, som spelare, fattas för att nå upp?
Nu väntar vi bara på "han är inte bra i stora matcher"-argumentet.
Om det skulle komma ett sådant argument skulle jag svara, Mot United Spelade han bra kallar du United dåligt nu plötsligt, Eller Milan, Eller Juve, Eller Roma.
Om det skulle komma ett sådant argument skulle jag svara, Mot United Spelade han bra kallar du United dåligt nu plötsligt, Eller Milan, Eller Juve, Eller Roma.
Ja du räknade nu faktiskt upp 3st riktiga skräpgäng.
En som alltid viker ner sig i viktiga matcher är C. Ronaldo.
Ja du räknade nu faktiskt upp 3st riktiga skräpgäng.
En som alltid viker ner sig i viktiga matcher är C. Ronaldo.
Vet inte om du är ironisk nu men Ronaldo brukar vara bra i stora matcher. Visserligen har han en tendens att försvinna lite men han gör ju mål hela tiden.