2009-05-04, 13:51
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av han solo
Zlatan går nog inte till PL... Däremot är väl kanske Real Madrid inte lika otroligt. RM är för övrigt den klubb som har vunnit CL flest gånger, så knip igen med snacket om att de aldrig kommer vinna.

Nu låter du som vi Lpoolare blir anklagade för att låta
2009-05-04, 17:57
Medlem
Strike-s avatar
Tror inte Zlatan skulle göra speciellt bra ifrån sig i PL men det vore förstås riktigt kul om han nu kom dit och gjorde succé.
2009-05-05, 16:22
Bannlyst
Någon som såg machen mot Lazio för nån dag sen? Fint mål och en så jävla klockren framspelning till Muntari. Geniala passningar för övrigt, men synd att t.ex figo, mancini och balottelli ibland gör bort sig och missar nertagningen. Något de ska jobba på tex, eftersom zlatans passningar är så fina.

Ingen är så unik som Zlatan, kanske Messi men denna herre är ju så jävla grym. Forza Zlatan!
2009-05-05, 16:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aventura
Någon som såg machen mot Lazio för nån dag sen? Fint mål och en så jävla klockren framspelning till Muntari. Geniala passningar för övrigt, men synd att t.ex figo, mancini och balottelli ibland gör bort sig och missar nertagningen. Något de ska jobba på tex, eftersom zlatans passningar är så fina.

Ingen är så unik som Zlatan, kanske Messi men denna herre är ju så jävla grym. Forza Zlatan!

Zlatan? Som inte ens tillhör top 5?
2009-05-05, 16:23
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strike[B
-]Tror inte Zlatan skulle göra speciellt bra ifrån sig i PL [/b]men det vore förstås riktigt kul om han nu kom dit och gjorde succé.

Vad baserar du det på?
2009-05-05, 16:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av InvestoR

Förstår att du hatar Zlatan, denna tråden är tyvärr inte till för det ändamålet. Och sen att du har din åsikt, visst men jag skiter totalt i om han tillhör top 5 eller ej, jag gillar hans spelstil och spelsinne.
2009-05-05, 17:34
Medlem
Sokans avatar
Klart som fan Zlatan är top5.

Killen ÄR Italiens bästa lag och kanske LIGANS spelare!
2009-05-05, 18:42
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strike-
Tror inte Zlatan skulle göra speciellt bra ifrån sig i PL

Jag tror inte att han kan misslyckas vart han än går..han skulle förmodligen bli störst av dom alla även i PL
2009-05-05, 19:37
Medlem
Casabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Jag tror inte att han kan misslyckas vart han än går..han skulle förmodligen bli störst av dom alla även i PL
Ja, jag tror i alla fall verkligen inte han hade blivit sämre med bättre med- och framspelare.
2009-05-05, 19:40
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll

Hade mer än gärna skrivit under på ditt påstående men jag tror tyvärr inte att det stämmer. Temposkillnaden är total, engelska lag vågar sätta hög press på det bättre laget och jag tror att det hade missgynnat vissa dimensioner av Zlatans spel. Han skulle fortfarande kunna slå sina one-touch passningar men driva boll blir jäkla mycket svårare. Men det hade onekligen varit kul att se och en stimulerande utmaning för honom.
2009-05-05, 19:40
Medlem
Shuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InvestoR
Nämn 5 som är bättre?
2009-05-05, 20:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Shuz
Nämn 5 som är bättre?

Eto, Henry, Messi, Torres, Villa, Drogba, RVP och Berbatov.

Mittfältare?

Ronaldo, Iniesta, Xavi, Silva, Lampard, Kalou, Malouda, Essien, Fabregas, Senna, Rooney, Carrick, Giggs, Gerrard, Alonso och Robben.

Han ligger inte på top 5 på anfallare och inte top 15 på spelare överhuvudtaget. Zlatan är överskattad och kan inte mäta sig med någon här uppe.
Senast redigerad av InvestoR 2009-05-05 kl. 20:37.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in