2009-03-17, 12:00
Medlem
zkritts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Om Zlatan flyttar, bör det vara till spanska ligan eller PL?

Jag tror att Zlatan vill visa alla tvivlare att han är en av de bästa, han är nog så stolt, och då bör han gå till Premier League då de flesta påstår att man inte är nåt innan man varit som bäst i England.
2009-03-17, 12:06
Medlem
Luffsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zkritt
Jag tror att Zlatan vill visa alla tvivlare att han är en av de bästa, han är nog så stolt, och då bör han gå till Premier League då de flesta påstår att man inte är nåt innan man varit som bäst i England.

Somna om.
2009-03-17, 12:06
Medlem
Masingas avatar
Jag tror de blir United för både Ibra och Maicon.
2009-03-17, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zkritt

skön generalisering där. Vilka påstår det, mer än patetiska anglofiler?
2009-03-17, 12:27
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Jag tror de blir United för både Ibra och Maicon.

Skulle vara bra men det låter inte troligt att dom vill betala dom pengarna som krävs för Zlatan när dom redan har en liknande spelare i Berbatov.
2009-03-17, 12:31
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Zlatan är en central anfallare och där har Barca bara en position. Ser mycket hellre Etoo kvar där som målspruta som hugger på allt än en Zlatan som också deltar i spelet men inte går i djupet. Sen fattar jag inte hur du menar med Ronaldinhorollen. Ska Zlatan spela på en kant? Bevare mig väl.

Absolut inte, men att han är med där framme och fungerar som en playmaker.
2009-03-17, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Absolut inte, men att han är med där framme och fungerar som en playmaker.

Barca har redan tillräckligt med playmakers. Xavi, Messi, Iniesta osv...Vad som är ett måste för den centrala forwarden i Barca är att han hugger på allt samt löper i djupet. Zlatan är inte en sådan spelare.
2009-03-17, 12:37
Medlem
Luffsens avatar
Pizzabagaren till agent kan fortsätta drömma. Splashar Barcá stort i sommar är jag tämligen säker på att spelaren som kommer heter Ribery, inte Ibrahimovic.
2009-03-17, 12:39
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
Pizzabagaren till agent kan fortsätta drömma. Splashar Barcá stort i sommar är jag tämligen säker på att spelaren som kommer heter Ribery, inte Ibrahimovic.

Snarare Fabregas skulle jag tro. Känns som att Chelsea och Real Madrid ligger närmast om han ska byta klubb i sommar.
2009-03-17, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen

jepp, eller möjligen David Villa. Men håller med, Ribery vill till Barca och hade varit en klockren ersättare till Henry på vänsterkanten.
2009-03-17, 12:41
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Barca har redan tillräckligt med playmakers. Xavi, Messi, Iniesta osv...Vad som är ett måste för den centrala forwarden i Barca är att han hugger på allt samt löper i djupet. Zlatan är inte en sådan spelare.

Jo till viss del. I Inter så finns inte samma kompetens som det finns i Barca på mitten och således har ingen kunnat servera Ibra djupledsbollar på det sättet han skulle få i Barca. Som det ser ut i Inter idag måste han ner för att möta, ibland själv hämta boll för att ingen kan slå precisa pass som tex Xavi och Iniesta kan.
2009-03-17, 12:41
Medlem
pirates avatar
Citat:

Bara för att du inte gillar Zlatan så behöver det inte betyda inte att han inte passar in i Barca. Jag håller med dig om att Barca är ett komplett lag men Ibra skulle faktiskt kunna göra bra där oxå.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in