2009-02-25, 18:48
Medlem
Hoppas fan att han kan röra på sig. Det är ju bedrövligt hur vissa i Inter hanterar en fotboll, kolla på Muntari, gjorde inte många rätt igår. Han skulle behöva få lite mer boll på fötter tror jag, och ha en snabb brevid sig som han kan skarva till när han gång på gång vinner nickdueller. Nu är det ju en Adriano som ligger 40 meter fel ist.
2009-02-25, 19:23
Medlem
Fotzens avatar
Muntari fipplar bort 4-5 anfall i matchen med sina underbart känsliga fötter.
Adriano bränner ett riktigt fint läge och filmar när han kan nicka in bollen i öppen kasse.
2009-02-25, 19:44
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotzen
Adriano bränner ett riktigt fint läge och filmar när han kan nicka in bollen i öppen kasse.

Finns många spelare som Inter borde slänga åt helvete: Nicolas Burdisso, Victor Obinna, Sulley Muntari, Patrick Vieira, Marco Materazzi, Nelson Rivas mm
2009-02-25, 19:48
Medlem
Citat:
Antar att du är ironisk när du säger att Muntari är teknisk? Han tappar boll där 12-åringar skulle klara av att sätta boll på rätt adress. Konstant felbeslut och överskattning av vad han tror sig klara av.
2009-02-25, 21:43
Medlem
Sightnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Finns många spelare som Inter borde slänga åt helvete: Nicolas Burdisso, Victor Obinna, Sulley Muntari, Patrick Vieira, Marco Materazzi, Nelson Rivas mm

Vad är det för fel på Rivas och Matrix?
2009-02-25, 22:07
Medlem
Khapis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martinao
Antar att du är ironisk när du säger att Muntari är teknisk? Han tappar boll där 12-åringar skulle klara av att sätta boll på rätt adress. Konstant felbeslut och överskattning av vad han tror sig klara av.

Jag tror att du missuppfattar. Han skriver "fipplar bort anfall", inte "fipplar bort anfallare".
2009-02-25, 23:21
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sightness
Vad är det för fel på Rivas och Matrix?

Rivas är en oduglig klumpfot som absolut inte ska ta plats i Italiens bästa lag.

Materazzi ska få vara kvar men Crespo, Mancini och möjligtvis även Adriano borde skeppas till Korsika på momangen.
2009-02-25, 23:44
Medlem
Maniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Rivas är en oduglig klumpfot som absolut inte ska ta plats i Italiens bästa lag.

Materazzi ska få vara kvar men Crespo, Mancini och möjligtvis även Adriano borde skeppas till Korsika på momangen.

Rivas har tvärtom varit bra de få gånger han har fått chansen i startelvan. Igår var han märkbart nervös och övertänd. Jag håller dock med dig om att Adriano borde skeppas iväg.
2009-02-25, 23:51
Medlem
Fotzens avatar
Rivas ska få vara kvar, dock så sket han på sig igår.
Mancini,Crespo,Muntari och Stankovic tycker jag alla ska bort.
Helst ska de köpa in en bra offensivmittfältare,så slipper Zlatte spela både mittfältare och anfallare.
2009-02-26, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Khapi
Jag tror att du missuppfattar. Han skriver "fipplar bort anfall", inte "fipplar bort anfallare".
Jo, fast han sa att det endast var 4-5, jag tyckte att det var varje gång han hade boll i stort sett vilket måste vart oftare än så.
2009-02-26, 15:00
Medlem
pirates avatar
Citat:
Rivas ska få vara kvar, dock så sket han på sig igår.
Mancini,Crespo,Muntari och Stankovic tycker jag alla ska bort.
Helst ska de köpa in en bra offensivmittfältare,så slipper Zlatte spela både mittfältare och anfallare.

Ja fast stankovic kan göra bra ifrån sig faktiskt. Visst han gör bort lite för mkt men han har ju en tendens att göra mål och vara bra framåt. Men jag håller med dig om de andra...bort bort bort!!
2009-03-12, 09:17
Medlem
Nog tungt att vara Zlatan idag. Att Inter skulle vinna CL känns avlägset. Han får nog lämna Italien om han vill vinna. Tyvärr så lär inte Manu och Liverpool vara intresserade. Engelsmännen verkar inte ha särskilt höga tankar om honom. Det enda andra tänkbara alternativet är Barcelona. Bara han inte går till Real.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in