2009-03-17, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Bara för att du inte gillar Zlatan så behöver det inte betyda inte att han inte passar in i Barca. Jag håller med dig om att Barca är ett komplett lag men Ibra skulle faktiskt kunna göra bra där oxå.

jag ÄLSKAR Zlatan. Vafan jag är ju MFFare. Men tycker knappast han är den bästa värvningen för Barca. Ser inte riktigt positionen han ska spela i Barca, såvida inte laget helt ändrar spelsystem. Och det känns ju föga troligt.
2009-03-17, 12:48
Medlem
Treehorns avatar
Zlatan skulle ju sälja bra mycket fler tröjor än Eto'o skulle jag tro iaf, det är väl det enda som talar för ett byte i dagsläget. Det och att Zlatan har Raiola som agent då.
2009-03-17, 13:15
Medlem
zkritts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
skön generalisering där. Vilka påstår det, mer än patetiska anglofiler?

Okej, kanske uttryckte mig lite galet...

Många påstar att man måste vara bäst på engelsk mark för att kunna vara en av de bästa... oftast då brittiska journalister...
Samma journalister som alltid anser att England är favoriter till VM-titeln...
2009-03-17, 15:04
Medlem
TheDarts avatar
Jag hoppas inte att Ibrahimovic byter klubb. Inter är inte långt från att kunna betraktas som en av huvudfavoriterna till Champions League. Det är inte orealistiskt att man köper någon bra offensiv spelare (Agüero, Hamsik, Di Maria, Diego?) och att någon av Quaresma/Mancini/Adriano lyckas bättre än tidigare. Skulle mittfältet därmed börja fungera och framgångarna i Europa komma har Zlatan en ultimat situation. Tur behövs för att vinna CL även i Real eller Barcelona.
Senast redigerad av TheDart 2009-03-17 kl. 15:12.
2009-03-17, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Jag tror de blir United för både Ibra och Maicon.

United är nog ytters tveksamt, United har en fantastiskt bredd på sina anfallare, en spelare som Tevez på bänken liksom, och en monstertalang som Welbeck till och med... finns inget utrymme för Zlatan, vem ska petas?

Plus att United kommer få lägga upp en ny rekordövergång för klubben, tror inte dom är intresserade av det på att fixa det på en spelare som egentligen inte behövs!

Maicon däremot är en intressant fundering, mycket mycket troligare att han hamnar i United.
2009-03-17, 15:30
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiwilo87
United är nog ytters tveksamt, United har en fantastiskt bredd på sina anfallare, en spelare som Tevez på bänken liksom, och en monstertalang som Welbeck till och med... finns inget utrymme för Zlatan, vem ska petas?

Plus att United kommer få lägga upp en ny rekordövergång för klubben, tror inte dom är intresserade av det på att fixa det på en spelare som egentligen inte behövs!

Maicon däremot är en intressant fundering, mycket mycket troligare att han hamnar i United.

Bort med Berbatov och Tevez som i mitt tycke inte ska spela i en så stor klubb som Man U, så bra är de faktiskt inte. In med Ibra på topp tillsammans med Rooney skulle bli perfekt. Maicon som högerback vore grymt.
Senast redigerad av Masinga 2009-03-17 kl. 16:27.
2009-03-17, 16:37
Medlem
Khapis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheDart
Jag hoppas inte att Ibrahimovic byter klubb. Inter är inte långt från att kunna betraktas som en av huvudfavoriterna till Champions League.

Huh? Väldigt långt ifrån, menar du väl? De åker ut innan de knappt börjat gång efter gång, trots dominans i italienska ligan år efter år och ny tränare som ska "råda bot på CL-problemet" hos Inter.

Jag undrar egentligen var dessa transferryktena har sitt egentliga ursprung för övrigt.
2009-03-17, 17:20
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
jag ÄLSKAR Zlatan. Vafan jag är ju MFFare. Men tycker knappast han är den bästa värvningen för Barca. Ser inte riktigt positionen han ska spela i Barca, såvida inte laget helt ändrar spelsystem. Och det känns ju föga troligt.

Lugn nu, det var inte meningen att jäkta upp dig. Jag menar bara att ifall Ibra skulle till ett lag som barca så skulle han kunna göra bra ifrån sig. Visst, han har några bra mindre sidor men mkt annat som är bra oxå. Huvudspelet, passningarna(skorpionpassningar hehe), han är bra på att dra till sig bollar och suga dom åt sig...
2009-03-17, 17:23
Moderator
Semesters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Bort med Berbatov och Tevez som i mitt tycke inte ska spela i en så stor klubb som Man U, så bra är de faktiskt inte. In med Ibra på topp tillsammans med Rooney skulle bli perfekt. Maicon som högerback vore grymt.

United hostade upp stora pengar för dessa två spelare och i synnerhet Berbatov. Pengar de inte var värda när de köptes och efter recessionen har värdet devalverats ändå mer. Dessutom är United inte en klubb som generellt ger upp spelare efter bara en säsong.
2009-03-17, 19:16
Bannlyst
http://www.youtube.com/watch?v=XI_aYwfGYF0
Finns de fler såna som härmar Zlatan?

Citat:
Ursprungligen postat av Semester
United hostade upp stora pengar för dessa två spelare och i synnerhet Berbatov. Pengar de inte var värda när de köptes och efter recessionen har värdet devalverats ändå mer. Dessutom är United inte en klubb som generellt ger upp spelare efter bara en säsong.

Exakt, oavsett ifall dom är inte värd pengarna så gör United spelarna till mer värd än dom pengarna United köpte dom för.
2009-03-17, 22:05
Medlem
Sokans avatar
Jag hoppas och tycker Zlatan ska lira i Liverpool nästa år.

Torres-Zlatan
Gerrard

Jösses vilket anfalls par torres och Zlatan skulle vara.
Ni som tror att han kommer gå till Real Madrid har så fel
Tror inte Inter kommer släppa Zlatan till laget som har dödat så många fotbollspelare!
(dock inte beckhamn)
2009-03-17, 22:09
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokan
Jag hoppas och tycker Zlatan ska lira i Liverpool nästa år.

Torres-Zlatan
Gerrard

Jösses vilket anfalls par torres och Zlatan skulle vara.
Ni som tror att han kommer gå till Real Madrid har så fel
Tror inte Inter kommer släppa Zlatan till laget som har dödat så många fotbollspelare!
(dock inte beckhamn)

1. Villka är det dom dödat?
2. Varför skulle Inter bry sig villken klubb han går till så länge dom får betalt?

Liverpool har väl inte pengarna för att göra en sådan värvning heller?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in