2008-09-12, 14:56
Medlem
Ephidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballooo
Zlatan sög ju getpung i matchen bara att konstatera. Vad är det som gör att alla invandrare tar åt sig så mycket när man skriver att Zlatan har spelat dåligt.
Han var inte bra i matchen helt enkelt

De har dålig självkänsla? De måste förstå att är man värdelös är man värdelös, och Zlatan var värdelös mot Ungern.
2008-09-12, 14:59
Medlem
Bosnies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballooo
Zlatan sög ju getpung i matchen bara att konstatera. Vad är det som gör att alla invandrare tar åt sig så mycket när man skriver att Zlatan har spelat dåligt.
Han var inte bra i matchen helt enkelt

Han spelade dåligt ja. Men jag tar inte åt mig för det. Jag tar åt mig för alla dessa andra pungansikten som skriver i stil med "Släng Zlatan", "Zlatan gör ingen nytta". Som att de har någon bättre som kan ersätta honom.

Zlatan är den största genom tiderna i Svensk fotboll. Hur mycket man än försöker förneka det, vrida på det, ljuga om det så är det SANNINGEN. Han har gjort mycket för Svensk fotboll. Jag hade dödat någon på FB bara för att han ska spela för Bosnien
2008-09-12, 14:59
Medlem
thakiings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ephidel
Finns många rasister som gillar fotboll, kolla Kroaterna som gjorde apljud mot Heskey i England t.ex.

konstigt att kroaterna uppför sig rasistiskt mot mörkhyade, men ändå gnäller om att vi svenskar uppför oss rasistiskt när de bor här. lite dubbelmoral skulle jag vilja säga.

aja, nog med OT.
2008-09-12, 15:00
Medlem
Ephidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bosnie
Han spelade dåligt ja. Men jag tar inte åt mig för det. Jag tar åt mig för alla dessa andra pungansikten som skriver i stil med "Släng Zlatan", "Zlatan gör ingen nytta". Som att de har någon bättre som kan ersätta honom.

Zlatan är den största genom tiderna i Svensk fotboll. Hur mycket man än försöker förneka det, vrida på det, ljuga om det så är det SANNINGEN. Han har gjort mycket för Svensk fotboll. Jag hade dödat någon på FB bara för att han ska spela för Bosnien

Han är verkligen inte den största någonsin i Sverige, han har inte gjort tillräckligt för landslaget för att förtjäna att kallas det. Han gör mer dåliga än bra matcher i landslaget.
2008-09-12, 15:22
Medlem
Bosnies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ephidel
Han är verkligen inte den största någonsin i Sverige, han har inte gjort tillräckligt för landslaget för att förtjäna att kallas det. Han gör mer dåliga än bra matcher i landslaget.

enligt mig är han det och han har mycket mer o bevisa, men det går inte med vissa träfötter i laget. Henke, Ok, Sebastian, Ok, Stoor, Ok, Källström, Ok. Resten är inte värda o nämnas..Mellberg är Ok from time to time. Men det blir ju inte så mycket snack när det handlar om resten av laget som också brukar göra en dålig match (senaste tid)

Han har gjort det avgörande som fått Sverige att se bättre ut. Har jag fel?
Senast redigerad av Bosnie 2008-09-12 kl. 15:43.
2008-09-12, 15:31
Medlem
zzwampens avatar
Citat:

Haha , nej.
2008-09-12, 15:42
Medlem
Bosnies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Haha , nej.

Vem anser du den störste då? Tänk på mig om typ 7-10 år när Zlatan lagt av med fotbollen och folket gråter för att de inte har längre en liknande spelare.
2008-09-12, 15:45
Bannlyst
Jag tycker det är intressant hur mycket bättre Sverige blir på plan utan Z.
2008-09-12, 15:47
Medlem
Zlatan är Sveriges bästa fotbollsspelare.

Sen finns det en bunt korkskallar och Jantelags-svennar som tycks reta sig på Zlatan. Är det typiskt för Sverige? Hoppas inte.

Zlatan är coolast och bäst.
2008-09-12, 15:50
Medlem
Bosnies avatar
bla bla bla.. samma visa återigen, när han sätter er på plats så kommer ni bli tysta som möss igen....
2008-09-12, 15:55
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Vem anser du den störste då? Tänk på mig om typ 7-10 år när Zlatan lagt av med fotbollen och folket gråter för att de inte har längre en liknande spelare.
Nordahl, Liedholm, Nacka, Gren och Henrik Larsson. Om Zlatan fortsätter som han gör nu i några år till och vinner typ CL med Inter kanske man kan räkna honom som den störste någonsin.
2008-09-12, 15:56
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Jag tycker det är intressant hur mycket bättre Sverige blir på plan utan Z.
Ja, vad skönt att han gick av i halvtid mot Spanien i EM

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in